fallback

Audi "замразява" част от проектите си e-tron

Причината е високата цена и слабия интерес към този вид автомобили

Audi е на път да прекрати за неопределено време разработката на някои модели от програмата за електрически автомобили e-tron. Преди няколко дни стана ясно, че BMW омбисля подобен вариант, а сега се оказва, че и концернът от Инголщад има подобни намерения.Първата "жертва" ще стане Audi A2 e-tron - електрически автомобил, който трябваше да се появи на пазара още през 2013 г. Машината бе показана пред публика през есента на 2011 г. като основен конкурент на BMW i3. Нейната цена обаче е доста сериозна - 40 000 евро и именно тя, както и фактът, че в Европа интересът към електрически автомобили е съвсем слаб, са на път да откажат Audi от пускането на автомобила в серийно производство. Audi A2 e-tron разполага с електромотор с мощност 85 кВт, който позволява преминаване на 200 км с едно зареждане.Интересното е, че същата съдба вероятно ще има и Audi A1 e-tron. Той е съвместна разработка на концерна от Инголщад, градските власти в Мюнхен и няколко електрически компании. Машината разполага с електромотор с мощност 60 к.с. и бензинов двигател с обем 250 куб. см., който се използва за създаване на електричество.

fallback
  • #21
    до:Ime ( преди 11 години )
    Така и не разбрах кое му е по-скъпото при поддръжката на Приус?Маслото на скоростната кутия не се сменя въпреки,че е автомат,т.е. безстепенна.При другите обаче се сменя.Ти говориш за ръчни трансмисии.Батериите на Приус имат различна гаранция на различни места по света.На някой места е 200 000 мили или 96 месеца,на други е 150 000 мили и т.н.В Европа,понеже сме богати копилета е най-малка,но ако си доплатиш ти дават гаранция 200 000 км и 8 г.Така,че нещата не опират до липса на качество,а до цени
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Audi нямат никакъв шанс да настигнат в близките 300 години Toyota." :D :D :D hodi si lqgay pich, imash nujda ot sun...
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Audi нямат никакъв шанс да настигнат в близките 300 години Toyota.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хах напуквали се пластмасите на приуса.Аз още Тойота с напукани пластмаси не съм виждал.Виж на германските кочеци напукани пластмаси и сцепена кожа колкото искаш.
  • #17
    jok ( преди 11 години )
    абе хора ,много си хабите енергията за неща ,които не ви засягат лично, като кажеш един куп глупости нищо не променяш,докато си чоплиш ***,на никой не му дреме,вадиш ли нещо от там или не,а най-*** е ,че в този сайт 20% от статиите са пълна измислица ; като нямаш кинти да ги караш колите,седиш тука и се правиш на велик,а всеки знае,че си обикновен *** ,който го кефи тойота,да си кара тойота не виждам защо друг трябва да го интересува какво харесвам
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не виждам какво толкова коментирате Приус.Това е един доказал се автомобил-надежден,здрав,икономичен и удобен.Статията е за марка на коренната противоположност-ненадежден,трошащ се и неикономичен автомобил на който цената му е прекалено висока.Не само това,но всички нови технологии на компанията са само на книга,докато другите произвеждат и продават...
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много приказки,много нещо,а накрая се вижда,че нищо не могат от ВАГ.Нали уж големите печалби,големите продажби,много милиарди за инвестиране в нови технологии,а се оказва,че всичкото е било само реклама.Пълни нещастници.Освен тракащи дизели друго не могат.Пак ще чакат някой друг да направи новите технологии,а те с подмолни средства ще се помъчат да си го присвоят.Позната история.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    То само това да са им проблемите на Audi ,с мед да ги намажеш!
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    Гледам и не мога да повярвам.Не сравнявайте немските *** недодялани с истинските автомобили.Учете китайски и японски,че скоро ще го издухате съвсем.
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    ЪЪъЪъъъъъ *** нали с тоя проект щяха да учат света как се прави ? Егаси пак ще чакат друг да го измисли.
fallback
Последни