IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Съюзът Fiat - Crysler засега е с променлив успех

Европейците приеха добре Freemont, но не и моделите на Lancia

Съюзът Fiat - Crysler засега е с променлив успех

Съюзът между Fiat и Crysler засега носи променлив успех, твърди изданието Autoblog. Както е известно, италианците купиха американския концерн и сега продават неговите автомобили Dodge и Chrysler, но с марките Fiat и Lancia.
Съюзът Fiat - Crysler засега е с променлив успех
Резултатите показват, че европейците са харесали Fiat Freemont, известен в САЩ като Dodge Journey. Само за първите 4 месеца от модела са продадени над 6500 бройки, което означава, че поставеният като цел резултат от 30 000 бройки за 2012 г. вероятно ще бъде достигнат.

Основна роля за успеха на машината играе фактът, че тя се сглобява в Мексико и се доставя в Европа без мито, което да я оскъпява. Не е за пренебрегване и развитата дилърска мрежа на Fiat на Стария континент.

В същото време продажбите на Lancia Thema (Chrysler 300) и Lancia Voyager (Dodge Grand Caravan) изобщо не вървят. Основната причина, е че те се произвеждат в Канада и за доставката им се плаща 10 % мито. Допълнително собственикът на Thema трябва да плати 500 евро данък "разкош". Не е за пренебрегване и слабата реклама на колите с марка Lancia, които не са особено популярни извън Италия.

От модела Voyager за първите 3 месеца са продадени едва 1342 бройки и това показва, че няма шанс да бъде постигнат желания от Fiat годишен резултат - 11 000 единици. При Thema резултатът е 480 машини, като Fiat се надява на 2500 бройки за цялата година.

Тагове: freemont thema voyager
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    семантика ( преди 11 години )
    "Променлив успех" - дугото име на Провал-а.А наистина трявба да си мног0,много смел да се драскат глупости в форума с нерегистриран ник.Браво!
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 11 години )
    Пропуснах да си напиша ника, така де поне аз имам смелоста да си пиша от моя ник, а не да се крия :D
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хитро и пак е трънче и пак има уникалните модели- за съжаление много малко. А многократно си виждал явно, да казвам че политиката на Фиат спрямо марката е лоша, поне не съм фанатик, който харесва всичко що излиза с една емблема само, за да си почеше задоволството от това което кара :D Да не говорим за това че се говорят глупости само и само да се оплюе дадена марка без дори да се има понятие от автомобили. така че ланча остави на нас "тъпите", вие умните търкаляйте дръгевите гоуфове
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До MaXx^GaBbEr ( преди 11 години )
    Явно съм надценил броя на *** - само 6 коментара за 24 часа! А,че Lancia БЕШЕ велика марка,няма нужда от доказателства.Както и това,че е доведена до прага на своята идентичност и съществуване като цяло.Както вече и ALFA. От цялата палитра на двете марки останаха само 3/ТРИ/ модела, при това с продажби в сегмент в който няма как да доминират.И не се ласкай - може да си "трънче" са в бл.1 вх.1 ет1 ап.1 Митко.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 11 години )
    Явно като си трън в очите на някой помни добре. :)
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    Е баси първия коментар! Хич не си бе заяждане. Чудя се този, който го е написал как е запомнил правописа на ника на колегата?
  • #4
    15 rate up comment 3 rate down comment
    zzz ( преди 11 години )
    Не била популярна марка... За това ли наричаха Делта Интеграле "царицата на ралитата" ?!?!?! Ами Ланча Стратос през 70-те години ???
  • #3
    5 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е за пренебрегване и развитата дилърска мрежа на Fiat на Стария континент. Каква мрежа ,в Русия закриха цялата мрежа за Алфа а тази на Фиат я препродадоха поради лоши продажби .Само ,,спецовете в България все още си мислят ,че ФИАТ произвежда коли .
  • #2
    16 rate up comment 4 rate down comment
    MaXxGaBbEr ( преди 11 години )
    Бъркаш популярността и комерсиалността на една марка с качеството и. Да не говорим,че много пъти съм казвал,че след новата делта на практика само ипсилона е ланча и то прекрасна , всичко друго е сменена емблема с непригодени за европа двигатели. Така че земи се скрий и не църкай от завист,че не можеш да си позволиш истинска и качествена кола като истинските ланча модели. Американските им изпълнения достатъчно си ги харесват в Америка. Ай ходи лягай без толко лоши чувства :)
  • #1
    10 rate up comment 21 rate down comment
    До MaXx^GaBeR ( преди 11 години )
    "Lancia...които не са много популярни извън Италия" Бих добавил,че с изключение на един-двама форумни *** и в България.