fallback

Семейство измина над 2 600 км с един резервоар

Американската двойка постигна среден разход от 2.8 л/100 км.

Джон и Хелън Тейлър поставиха нов рекорд за най-дълго изминато разстояние с един резервоар гориво.Те успяха да пропътуват 2,616.9 километра преди горивото в техния Volkswagen Passat TDI (напълно стандартен модел) да свърши. Това означава, че колата е регистрирала потребление от едва 2.8 л/100 км.Предишният рекорд, който бе поставен с европейския модел Volkswagen Passat 1.6 BlueMotion, калкулира 2,456.8 км с един резервоар гориво.Семейната двойка е пътувала в продължение на три дни, носейки със себе си 55 килограма багаж. Двамата са преминали през девет щата, като са се движили само през деня. Сменяли са се зад волана, карайки по около 14 часа всеки ден. "Изключително щастливи сме, че успяхме да подобрим този рекорд. Passat TDI е идеалният спътник за токова пътуване. Предлага изобилие от пространство, но в същото време е изключително икономичен", казват Джон и Хелън Тейлър.Volkswagen Passat TDI се задвижва от 2.0-литров турбодизелов двигател, генериращ 140 к.с. и 320 Нм. По каталог колата ускорява от място до 100 км/час за 9.8 секунди, развива максимални 211 км/час и изисква 5.5 л/100 км при извънградско каране.Източник: Volkswagen USA

Тагове: volkswagen passat tdi
fallback
  • #137
    Кофти Петров ( преди 12 години )
    Ферари ще правят хибрид, не дизел. Дали пък няма повече смисъл от "жълтурските хибриди", а многознайковци?
  • #136
    Анонимен ( преди 12 години )
    В класа на А4.Не в класа *** това е същата кола.А както всеки нормален човек знае Алудито е гола вода и като качество и като пространство.Става все по-голямо, но винаги толкова тясно вътре.
  • #135
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чета тъпизмите на дечурлигата тук и падам от смях. Май само децата още харесват японското. Средна скорост 63км.ч ако карали така за 7 часа София Варна ха ха. *** това е средна скорост, градско-извънградско, дори София -Варна да караш пак ще ти покаже борда макс 70-80км. средна ако спазваш знаците. Ама който не е карал кола как да знае. Това да не ти е НФС. колата не била широка, Как да не е? В класа на А4,3-та серия и Ц-клас е и е по-голяма от тях. Но децата няма откъде да знаят.
  • #134
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Пичове не сте прави! Туран-ът на ФВ беше кръстен "Вечният пациент" от любимото на всички списание АутоБилд, създадено за да подкрепя немската автомобилна индустрия. Но 100 хил. км. тест се публикува веднъж на 2-3 години а хвалебствените тестове за несмките коли - всеки брой. Така че - да живей Пернишкия Гоуф!
  • #133
    speedart ( преди 12 години )
    Неее, Весо тези са ВЕЧНИТЕ ПАЦИЕНТИ ...не са им изгасили лампите....
  • #132
    Анонимен ( преди 12 години )
    Той Пасат и на снимка си е грозник за пенсионери водачи. Толкова е скучен,че някой докато го гледа може да заспи.
  • #131
    speedart ( преди 12 години )
    виж Акорда е много широк , можеш да си извадиш коляното докато излезеш , ако въобще влезеш...
  • #130
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно в продължителните тестове на АБ няма Пасат до момента който да е минал 100 000 км. без да сменят главен агрегат (скоростна кутия,двигател).Хубава е да я гледам на снимка,не искам за да и плащам масрафите.
  • #129
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами самите германци си го кръстиха ВЕЧНИЯТ ПАЦИЕНТ- те сами се подиграха на немската таратайка.
  • #128
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кво ми пука дали е тесен - като постоянно е в сервиза счупен. Това ,че е тесен му е най-малкия проблем на Пасат.
fallback
Последни