fallback

BMW обнови X1

Пуска го и на пазара в САЩ.

Появилият се през 2010 година BMW X1 премина през първата си модернизация. Обновлението засяга външният вид, интериора и разбира се - технологиите, двигателите и трансмисиите. Екстериорният дизайн не е претърпял сериозни промени като е изпълнен в стила на новите BMW Серия 1 и BMW Серия 3. Разлики спрямо настоящият модел се откриват в броните, страничните огледала, праговете и фаровете, които разполагат с нови отличителни LED светлини. Добавени са също така нови атрактивни предложения за външни цветове и богат избор от алуминиеви джанти. Моделът може да се оборудва с ексклузивните опции BMW X Line, BMW Sport Line или M Sport пакет. Оптимизирано е и усещането за премиум в интериора благодарение на оформената по нов начин средна конзола с по-силна ориентация към водача, по-изискани повърхности и уреди за управление, както и нови, висококачествени интериорни лайстни. Гамата от задвижващи агрегати на новото BMW X1, включва три бензинови и пет дизелови двигатели с технология BMW TwinPower Turbo и покрива спектър на мощността между 116 к.с. и 245 к.с. В зависимост от модела задвижването е или типичното за марката задно или с интелигентното двойно задвижване BMW xDrive. За три от двигателите на новото BMW X1 се предлагат и двата варианта. При трансмисиите присъства осемстепенната автоматична скоростна кутия. Налични са също така функциите и технологиите от програмата BMW EfficientDynamics като Auto Start Stop, регенерация на спирачната енергия, режим ECO PRO и други. Новото BMW X1 предлага и богат избор от опционални асистиращи системи и мобилни услуги на BMW ConnectedDrive: асистент за дългите светлини, адаптивни светлини за завой, камера за обратно виждане, автопилот със спирачна функция, достъп до интернет, разширена интеграция на смартфони и музикални плеъри, Real Time Traffic Information и BMW Apps за Webradio, както и достъп до Facebook и Twitter. Моделът ще стъпи на пазара през есента, от когато ще се предлага и в САЩ. Бензинови модели на новото BMW X1 BMW X1 xDrive28i: Редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection, променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS. Работен обем: 1 997 куб. см, Мощност: 180 кВт/245 к.с. при 5 000 – 6 500 об/мин, Макс. въртящ момент: 350 Нм при 1 250 – 4 800 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 6,1 сек. (автом. трансмисия: 6,5 сек.), Максимална скорост: 240 км/ч, Среден разход на гориво*: 7,7 – 7,8 л (7,2 – 7,3 литра)/100 км, СО2 емисии*: 179 – 182 г/км (168 – 171 г/км), норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 xDrive20i: Редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection, променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS Работен обем: 1 997 куб. см, Мощност: 135 кВт/184 к.с. при 5 000 – 6 250 об/мин, Макс. въртящ момент: 270 Нм при 1 250 – 4 500 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,8 сек. (автом. трансмисия: 7,9 сек), Максимална скорост: 215 км/ч Среден разход на гориво*: 7,5 – 7,7 л (7,1 – 7,3 литра)/100 км, СО2 емисии*: 176 – 179 г/км (167 – 170 г/км), норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 sDrive20i: Редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection, променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS, Работен обем: 1 997 куб. см, Мощност: 135 кВт/184 к.с. при 5 000 – 6 250 об/мин, Макс. въртящ момент: 270 Нм при 1 250 – 4 500 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,4 сек. (автом. трансмисия: 7,7 сек.), Максимална скорост: 220 км/ч Среден разход на гориво*: 6,9 – 7,1 л (6,7 – 6,8 литра)/100 км, СО2 емисии*: 162 – 165 г/км (157 – 160 г/км), норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 sDrive18i: Редови четирицилиндров бензинов двигател с променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS, Работен обем: 1 995 куб. см, Мощност: 110 кВт/150 к.с. при 6 400 об/мин, Макс. въртящ момент: 200 Нм при 3 600 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,7 сек. (автом. трансмисия: 10,4 сек.), Максимална скорост: 202 км/ч (200 км/ч), Среден разход на гориво: 7,7 л (7,9 литра)/100 км., СО2 емисии: 180 г/км (185 г/км), норма за вредни емисии: EU5. Дизелови модели на новото BMW X1 BMW X1 xDrive25d: Редови четирицилиндров дизелов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от каскадно свръхпълнене с два турбокомпресора и директно впръскване Common Rail с пиезо-инжектори (макс. налягане на впръскването: 2 000 бара), Мощност: 160 кВт/218 к.с. при 4 000 об/мин, Макс. въртящ момент: 450 Нм при 1 500 – 2 500 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 6,8 сек., Максимална скорост: 230 км/ч (автом. трансмисия: 228 км/ч), Среден разход на гориво: 5,9 л (5,5 л)/100 км, СО2 емисии: 154 г/км (145 г/км), норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 xDrive20d: Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара), Мощност: 135 кВт/184 к.с. при 4 000 об/мин, Макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 8,1 сек, Максимална скорост: 215 км/ч (автом. трансмисия: 213 км/ч), Среден разход на гориво: 5,5 л (5,4 л)/100 км, СО2 емисии: 145 г/км (143 г/км), норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 sDrive20d: Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара), Работен обем: 1 995 куб. см, Мощност: 135 кВт/184 к.с. при 4 000 об/мин, Макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,8 секунди (автом. трансмисия: 7,9 секунди), Максимална скорост: 220 км/ч (218 км/ч), Среден разход на гориво: 4,9 литра (5,0 литра)/100 километра, СО2 емисии: 129 г/км (132 г/км), норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition: Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара), Работен обем: 1 995 куб. см, Мощност: 120 кВт/163 к.с. при 4 000 об/мин, Макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 8,3 сек, Максимална скорост: 215 км/ч, Среден разход на гориво: 4,5 л/100 км, СО2 емисии: 119 г/км, норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 xDrive18d: Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара), Работен обем: 1 995 куб. см, Мощност: 105 кВт/143 к.с. при 4 000 об/мин, Макс. въртящ момент: 320 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,9 сек. (автом. трансмисия: 10,1 секунди), максимална скорост: 195 км/ч, Среден разход на гориво: 5,5 л (5,4 л)/100 км, СО2 емисии: 144 г/км (143 г/км), норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 sDrive18d: Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара), Работен обем: 1 995 куб. см, Мощност: 105 кВт/143 к.с. при 4 000 об/мин, Макс. въртящ момент: 320 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,6 сек (автом. трансмисия: 9,9 сек), Максимална скорост: 202 км/ч, Среден разход на гориво: 4,9 л (5,0 л)/100 км, СО2 емисии: 128 г/км (132 г/км), норма за вредни емисии: EU5. BMW X1 sDrive16d: Редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара), Работен обем: 1 995 куб. см, Мощност: 85 кВт/116 к.с. при 4 000 об/мин, Макс. въртящ момент: 260 Нм при 1 750 – 3 000 об/мин, Ускорение [0 – 100 км/ч]: 11,5 сек, Максимална скорост: 190 км/ч, Среден разход на гориво: 4,9 л /100 км, СО2 емисии: 128 г/км, норма за вредни емисии: EU5. * данни според тестовия цикъл на ЕС, в зависимост от избрания размер гуми.

 

 

Тагове: bmw x1
fallback
  • #7
    SMOKY ( преди 12 години )
    kato gledam snimkata na interiora v kupeto mislia 4e izglejda mnogo dobre,no otvan --imam zabelejki......triabva mu o6te promiana po dizaiina.iavno vsi4ko e oriantirano kam amerikanskiat pazar...
  • #6
    petar ( преди 12 години )
    няма да има скоро нищо ново в тази индустрия...само такива метросексуални електронни фейслифчета през 2 годинки
  • #5
    Зигмунд Фройд ( преди 12 години )
    Обновени били "технологиите"!И кои технологии по-точно, господа драскачи? Знете ли що за "дзвер" е туй нещо технологията?P.S.Воланчето е уникално - разрушава времеви бариери и е актуално вече 10-15 години! А може и да са объркали мястото на десетичната запетая при поръчката към Китай...
  • #4
    Cenitell ( преди 12 години )
    Ако ще избирам модел, бих избрал пакета с по-хромираните лайсни и предна решетка, с ново атрактивно предложение за външен цвят и обезателно с по-ориентираната към водача конзола, та отдалеко да си личи, че е най-новата серия!
  • #3
    ( преди 12 години )
    обновено е колкото е обновено XC90 (3 статии по назад )Ако не беше заглавието нямаше да позная
  • #2
    bai Ivan ( преди 12 години )
    Кога излезе, че вече и фейслифт?! Пак е грозотия голяма. Ама ще го купуват. Аномалия..
  • #1
    Avtora ( преди 12 години )
    Chovek da im se chudi na tezi ot BMW malko po golemi "bubreci" i nov model. Audi A4 Allroad ima sravnenie. Audito otvsqkade kurti BMW
fallback
Последни