fallback
Коментари ( 17 )
Напиши коментар
-
#7
Ми те и Хюндай/Киа имат растеж по време на криза. Десетките китайски марки също. По тая логика и те ли са "икони"? Ха-ха-ха, лелее, не се бях смял така скоро.
-
#6
Хахахааа,наистина това не са автомобили,а ИКОНИ,т.е.умрели автомобили на които феновете им се кланят,като ги видят на картинка.За пореден път се убеждавам,че таргет групата на немските икони са извънредно *** парчета.
-
#5
palq4ovcite koito pishete v toq sait si jafkate s smehoriite si..a prodajbite sami pokazvat koi koi e....tupi *** ste i tva si e vie ste jivoto olicetvorenie na bulgarskata prostotiq....jalki horica...
-
#4
Ха-ха-ха, предствям си самонареклият се expert как се кланя на някой немска "икона" на улицата а отвътре мутрата си мисли: Тоя като излезнем да му свитнем една тупалка само на сектант ше ми стане.
-
#3
Да бе, те богатите клиенти се интересуват от тракащи дизелчета и затова немските "икони" (ха-ха-ха, откъде измисли тая идиотщина?) се скъсват да ги развиват.Ха-ха-ха, абе ясно е че немските фенчета са *** парчета, ама тоя "expert" счупи всякакви рекорди.
-
#2
Те само стъклата да им бяха проблем щяха да са супер,ама то и в другите неща никак не ги бива.Те един хибрид като хората не могат да направят.Толкова са зле и изостанали,че повече няма на къде.Показват разни проекти и концепти,а всъщност,като отидеш в шоу рума виждаш най-много някой "свръх иновативен дизел" с който да си ореш лозето.
-
#1
Абе тия немци не се научиха стъкла да правят. Още карат с мътните петна лепило като на Варбурзите от едно време. Толкова ли е трудно не знам, егати премиум автомобилите.
11 - 17 от 17
първа < 1 2 > последна