fallback

Peugeot първи съчета дизел и електричество

HYbrid4 има 200 к.с., 4х4 и потребление на гориво 4.0 л/100 км.

Тагове: peugeot 3008 hybrid4
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 12 години )
    е как така е с малък багажник? Аутомедия пишат "Пространство - 10 (Просторен салон, голям багажник)".
  • #18
    anonimen ( преди 12 години )
    Samo da popitam kolko ot vas sa go karali tozi avtomobil?Mislq 4e nikoi daje ne go e vijdal na jivo,neka vi svetna malko poneje az karam takav avtomobil.Razhoda si e 4 l.kogato go karash razymno,ne se yseshta izobshto koga se vkly4va ediniq ili dr dvigatel tova se razbira edinstveno ako poglednesh displeq,edinstveno bagajnika e malak no bateriite sa pomesteni tam nqma kak.Avtomobila e s mnogo dobro patno povedenie,komforten i nadejden,nebadete skepti4ni.
  • #17
    Анонимен ( преди 12 години )
    Така е, но гейове и меки мъже има доста, та все някой ще си го купи. Пежо от отдавна са се прославили като марка за жени и гейове.
  • #16
    123 ( преди 12 години )
    Направо АМ да напишат,че това е рекламна статия и не е никакъв тест.Ако искат да споделят и колко им платиха от Пежо!Тестовете (истинските) определят този хибрид,като пълен провал.Висок разход,придърпване при всяко включване и изключване на електромотора,лош комфорт,твърда возия и т.н.Багажника е само 377 л.Алооо свиркаджиите,моята дърта Астра има по-голям багажник без да е джип,4х4 и да се пише голема работа.Ами то Приус също има по-голям багажник,като гледам 443 л.Франсетата се излагатТотално
  • #15
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не бих си купил кола от SFA. Някак си не е приятно докато говориш с тях за колата да се пипат по пакета.
  • #14
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Всички тестове на тази кола". Всички тестове на ПРОТОТИПА, 1 година преди да започне производството показваха, действително показваха нерафинирано поведение. ВСИЧКИ тестове на производствения вариант, от друга страна, хвалят идеално гладкото поведение във всички случаи и отдават заслужено уваженние на инженерите.
  • #13
    Анонимен ( преди 12 години )
    О, забравих да добавя, че щрещу тези пари, освен подобрен разход, получаваш едно прилично задвижване 4х4 и с 1 секунда по-добро ускорение.
  • #12
    Анонимен ( преди 12 години )
    До онзи със 70000 лева. Направи си труда да погледнеш колко струва стандартният, нехибриден модел. Оборудван като хибрида (Premium Pack + някои екстри), цената е 61136 лв. Хибридът е 69205. Надценка 8069 за хибрид е абсолютно НИЩО.
  • #11
    Анонимен ( преди 12 години )
    detski exterior detski interior... ne e za men...
  • #10
    bla ( преди 12 години )
    Добре де, много хубаво рекламна статия ама... Първо какъв е тоя хибрид с разход над 6? Че моя чист дизел на години харчи по-малко. А явно и като вредни емисии няма да е много далеч. След това - цели 4 километра на чисто електричество? Надявам се да е печатна грешка... Ако наистина е така, това не е ич приемливо.Хубаво има старт/стоп функция, но как е решен проблема с бавното стартиране на дизеловия двигател, след като явно не разполагаме с много електричество?Това май е хибрид само за цената
fallback
Последни