fallback

Новото BMW M3 с V6 мотор

Мощността на би-турбо двигателя ще е около 435 к.с.

Колкото повече приближава премиерата на следващото поколение на BMW M3, която е насрочена за 2014 г., толково повече се увеличават слуховете за техническите характеристики на спортния автомобил.Според порталите BMWblog и InsideLine, които се позовават на своя вътрешна информация от концерна, баварците се готвят да напрпавят сериозни промени в автомобила. Основната ще бъде смяна на настоящия атмосферен V8 двигател с V6, като идеята е ясна – подобряване на неговите показатели.Мощността на мотора, който ще бъде с 2 турбини, ще бъде 435 к.с, а максималният въртящ момент 548 Нм. По-рано тази година шефът на подразделението BMW M Алберт Бирман посочи горе-долу същите параметри на мотора – мощност 450 к.с. и въртящ момент от 542 Нм.Изображения: Photosbmw.com

Тагове: bmw m3
fallback
  • #34
    Cenitell ( преди 12 години )
    Почти всички фирми с върхови спортни лимузини се стремят да намалят броя на цилиндрите с цел намаляване на разхода, както експериментират и другите в по-малките класове кубатури.Накрая-1 цилиндър и 8 ел.двигатели с по 8 турбоохлаждани акумулатори, :)
  • #33
    gogo ( преди 12 години )
    мале много е хубава... ще я сънувам
  • #32
    експерт ( преди 12 години )
    Шестаци местаци. Спорите за грешни неща - явно е, че дори багажника е несравним с на новия Хюндай i30
  • #31
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много ме кефи точно в тоя цвят.
  • #30
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Ха-ха, какви компенсиращи валове бе философ? Тежести се казват, не валове. И дали ще са тежести или ще е маховик с двойна маса (като при редовия) е все тая. Коляновия вал трябва да тежи за да бъде инертен, иначе колата ще ти гасне на всяко второ тръгване ако не подаваш яко газ и галищ едвам съединителя. А V6 е по-лек от редовия просто защото корпуса му е много по-малък.
  • #29
    до Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Неуспешен опит да се направищ на разбирател.V6 има един огромен минус пред родовия 6-так.Има неравномерно ъглово запалване заради под какъвто и ъгъл да са цилиндрите и от там нервномерно разпределено инерционнисили.За да ги компенсират слагат компенсиращи валове,които първо не решават изцяло проблема,и второ отежняват мотора.Разбра ли,бе ***?
  • #28
    Lelqti ( преди 12 години )
    По някой път тапите жи жълти новинки ми идват в повече !!!! БМВ никога са нямали в6 мотор няма и да имат !!!! жалко че си попалвате скучНАТА НА ПОСЛЕДЪК СТРАНИЦА С ТАКИВА НОВИНКИ!!!!!
  • #27
    nqkoi ( преди 12 години )
    e i ..lada 1500 kato vsi4ki tuhli ot parvoto do poslednoto korito nqma nikakav dizain palna huinq
  • #26
    dakk ( преди 12 години )
    фен съм на Мерцедес но БМВ също са страхотни.Нищо чудно да минат на V6 още преди две години се чу че ще минат на тази конфигурация.Те Мерцедес,БМВ,Ауди от няколко години гледат да приличат един на друг.Преди БМВ возело твърдо хайде след Мерцедес при сравнителни тестове,а сега БМВ вози по комфортно.На БМВ 6 цилиндровите двигатели са нежни като коприна хайде Мерцедес минава втори и наредови двигатели.Те просто правят това в което мислят че изостават и искат да го притежават това.
  • #25
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Каква анатема? Турбо V6 би имал по-бърз отклик от редови. Освен това е по-къс което допринася за по-доброто разпределение на тежестта и по-ниския полярен инерчен момент на автомобила. Което преведено значи по-добър баланс и по-лесно завиване. Редовият просто няма никакви предимства.
fallback
Последни