IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R става Bulgaralpine?

Renault готви и своя версия на Juke.

Nissan GT-R става Bulgaralpine?


В интервю за английското издание HeadlineAuto, маркетинг директорът на Renault Стефан Норман разкри какво готви френската автомобилна компания за следващите три години.

Безспорно най-интересен за нас феновете е моделът Renault Alpine A110, който французите възнамеряват да възродят. През тази година Renault празнува 50-години от създаването на модела и е много вероятно да видим неговият наследник на автомобилното изложение в Париж, през септември.

Норман не пожела да разкрие подробности за наследникът на Renault Alpine A110, който се произвеждаше и в България, под името Bulgaralpine. Все пак съобщи, че ще представлява лека спортна кола от най-висок клас. Той потвърди, че моделът ще използва технологии от Nissan, което накара мнозина да предположат, че наследникът на Bulgaralpine ще използва техниката на свръхуспешният Nissan GT-R.

Повече за въпросното спортно возило на Renault ще разберем по време на изложението в Париж. Там ще се състои и премиерата на следващото Clio. За четвъртото поколение на популярната компактна кола се знае, че ще получи напълно нов дизайн, сътворен според новият дизайнерски език на марката, както и напълно нова гама двигатели.

Около година по-късно Renault ще покаже и компактен кросоувър, който ще използва базата на Nissan Juke. Все още не е ясно дали автомобилът на Renault ще заеме само техниката на Juke или ще се възползва и от провокативният му дизайн.

Следващият нов модел на французите ще видим през 2014 година. Става дума за новият Megane, който ще бъде последван от следващото поколение на Koleos. Проходимият модел ще бъде преобразен в MPV автомобил, който ще запази възможностите си извън пътя. Следващият Koleos ще видим най-късно през 2015 година, като още от сега се знае, че моделът ще получи дизайн, вдъхновен от концепцията R Space, показана в Женева през 2011 година.

Също през 2015 година се окачват новите поколения на Laguna и Espace. В плановете на Renault влизат и няколко общи модела с Daimler, сред които хибриден модел, позициониран под Twingo и луксозна лимузина. Сред проектите, които Renault ще осъществи съвместно Daimler, ще присъства и "нещо напълно неочаквано", което Стефан Норман предпочете да запази в тайна.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    istinskiya doc ( преди 13 години )
    Tozi glupak pak mi e izpolzval nika i mnogo dobre go znaem koi e po lyubimata mu dumi4ka "трьоша"!Tazi duma e mnogo podhodyashta za shvabskite taralyasnici
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    @ ( преди 13 години )
    Дошо е едно недоразумение на природата.. като любимия му евтинджос клюндай, с които си вървят ръка за ръка към дъното..
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    4eti,4eti, ne zadavai prosti osnovatelni vaprosi.
  • #7
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Propov ( преди 13 години )
    Нисан е собственост на Рено и затова ще ползват каквото си искат.Та Нисан съществува с парите на Рено.Ако навремето франсетата не бяха открили потенциал и да налеят пари в Нисан,сега Нисан най-вероятно нямаше да ги има.Интереса е взаимен.Единият осигурява финансирането,а другият технологиите.Така всеки прави това,което му се отдава и се допълват.Кво не ви харесва.Мозък,мозък ама с празни джобове закъде?
  • #6
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Karikaturista,pak izpra6tia!!!!!!!!!
  • #5
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    кАТО ГЛЕДАМ ОТ ГОДИНИ САМО тОЙОТА РАЗМАЗВА ВСИЧКИ ДРУГИ ФИРМИ ! ВСИЧКИ КОПИРАТ от Тойота!
  • #4
    20 rate up comment 24 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Японския чек*джия под мен нещо се е объркал, студентите в германия изучават трошьота като напълно несполучлив и в скоро време закрит издишащ псевдо авто концерн. Защото вече всички са наясно че другите фирми ще останат, но тойота биват смазвани на всички фронтове от новия играч в евтиния сегмент - корейците. И сега новите японци са корейците, които отново след 30 години ще бъдат сменени от китайци. Отвоно нищо общо с фирмите с традиции, които разбира се са успешни и са само от европа..
  • #3
    22 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Японските производители правят най-здравите коли, Не случайно цяла свят и най-вече Северна Амеркиа ги предпочитат. Не говориме изобщо за LEXUS, INFINITI and ACURA.
  • #2
    24 rate up comment 22 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    рено си признават, че са почнали да ползват нагово върховите японски технологии.А бяха едни от първите автопроизводители.На европейците им липсва организацията на производството. В Германия студентите по икономика и финанси изучават организацията на производството на Тойота.
  • #1
    24 rate up comment 32 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    eto tova e razlikata mejdu Porsche i GT-R - Porche nqma da si svalqt taka evtino gashtite i da si dadat tehnologiqta... Kupete si Porsche i se imate istinski unikalna kola...