fallback

Prius Plug-in Hybrid харчи 2.1 л / 100 км

Появиха се официалните характеристики на модела за Европа.

fallback
  • #44
    Cenitell ( преди 12 години )
    Тойота Приус е пионер в хибридното задвижване на автомобила,предназначението му освен, че е експериментален, той е предназначен за движение в градовете без изходни газове, с пробег, отговарящ на нивото на науката за ел. батериите
  • #43
    Анонимен ( преди 12 години )
    Приус така и не разбрах от кои медии черпиш информация? Кажи кои са надежните източници?
  • #42
    doc ( преди 12 години )
    Hi,otvorkovci!Koito ne znae Toyota i BMW shte si menkat hibridnite i dizelovite dvigateli, taka 4e ne sporete,a o4akvaite neo4akvanoto
  • #41
    Анонимен ( преди 12 години )
    Приус, кретенче дошевско, първо казваш ча АБ, АМС са ти високо интелектуални, а сега Топ Гиър не давала реална представа. Я, кажи кой са твойте източници на информация? Много интерестно ми стана. Да не ги сънуваш тези измислени факти, които ги плюсваш тук? Кажи :)
  • #40
    Анонимен ( преди 12 години )
    Можеш да отидеш на очен лекар да ти смени диоптъра,че явно си почнал още повече да недовиждаш!Тук става на въпрос за Приус 3-то поколение.Явно обаче не можеш да направиш разлика между модификациите.Другото е че това шоу предаване не дава абсолютно никаква реална представа за автомобилите.Явно обаче на теб това са ти източниците на инфо...
  • #39
    Анонимен ( преди 12 години )
    Гледайте след 3.20 Приус чугунчо надявам се, че разбираш английски. Чугунчо, я им обясни на тези неуките :)) че майбаха всъшност има по малък багажник от приуса, дори не побира толкова много пътници, а комфорта на приуса е невиждан
  • #38
    Анонимен ( преди 12 години )
    Анонимен, известни са само на такива, като теб явно, които по-далеч от носа си не виждат и по-интелектуално четиво от Ауто Билд никога не са държали в ръцете си.
  • #37
    до: flyzepp ( преди 12 години )
    Приуса,който се продава тука и плъги-на са 2 абсолютно еднакви автомобила.Разликата единствено е в батериите и това,че единия има възможност да се зареди от контакта.Всичко останало е 1:1.Така,че за комфорта на возене няма разлика.И двата возят по един и същи начин-много добре.Относно еластичността каза голяма глупост.Не че другите неща дето пишеш не са глупости де...
  • #36
    Анонимен ( преди 12 години )
    Имено японските автомобили са известни като тясни, с малки багажници и неподходящи за хора с ръст над 1,80, сега някакъв глуповат пубер, чел не до чел обяснява, че били като бмв 5-та серия. Возията на едното също няма нищо общо с другата. Задно предаване, ниско но комфортно окачване срещу предно предаване и окачване мама миа.
  • #35
    до: flyzepp ( преди 12 години )
    Само да те попитам колко км. имаш навъртени с Приус?Да позная ли?Нула км са и ти личи,защото пишеш абсолютни небивалици.Освен това да ти кажа нямам абсолютно нищо общо с Тойота и не правя никаква реклама.Просто споделям нещата такива са след изминатите от мен 25 000 км.Това ми е първа Тойота и съм доволен от автомобила.На бялото не мога да кажа черно.Ако някой не вярва да направи един тест драйф и да се увери сам!
fallback
Последни