IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

От Колорадо до Аляска с новия Pathfinder

Текат финалните тестове на новото поколение Nissan Pathfinder, което трябва да се появи през есента.

От Колорадо до Аляска с новия Pathfinder

Напълно новото, четвъртото поколение на високопроходимия Pathfinder беше показано за първи път на автомобилното изложение в Детройт, където стана ясно, че продажбите на модела ще стартират още тази есен, най-напред в Америка.

Именно отвъд океана текат финалните тестове на новия Pathfinder. По традиция инженерите обикалят огромни територии в търсене на най-неблагоприятните за един автомобил пътни и метеорологични условия. С новия Pathfinder те са предприели пътуване от Колорадо до Аляска, изминавайки над 2500 км. За да сигурни, че новото поколение Pathfinder ще защити доброто име на предшественици си, хората от Nissan са го изпитали при температури от под минус 30 градуса до плюс 50 градуса в Долината на смъртта в Калифорния, САЩ.

Съдейки по това, което видяхме във видеото, четвъртото поколение на Pathfinder няма да изневери на традициите на своите предшественици, запазвайки концепцията на офроудър за ежедневно ползване. Основната разлика при него е самоносещото шаси, което заменя стоманената рама на старите модели. Това решение най-вероятно не е особено добро при преодоляване на тежки офроуд участъци, но има и редица предимства - по-просторен салон, по-комфортна возия, по-ниско тегло, по-малък разход на гориво, по-добро поведение на пътя и т.н.

Новият Nissan Pathfinder трябва да се появи при дилърите в САЩ и Канада през септември 2012 г. В Европа всъдеходът ще пристигне в началото на 2013 г.



Още за новия Nissan Pathfinder

Тагове: Nissan Pathfinder
0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    J2 ( преди 13 години )
    кой чул недочул, кой гледал, кой се возил - абе качете се и карайте пък тогава критикувайте и търсете недостатъци, Навара-та и Патфайдър-а са жестоки машини, а това че новия модел е малко повече СУВ - еми щото търсенето определя и предлагането, на който не му харесва, да кара по-старите модели
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Д ( преди 13 години )
    Че какво му е на дизела на Рено? Тука при нас има един Файндър и нещо нищо му няма на този дизел? Или колегите по-долу имат друг интересен опит?
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ТекЪт ( преди 13 години )
    ТекЪт,текЪт- на две места.Май автора е снощЪн...Явно да си жЪрналист в днешно време не ти е нужна кой знае каква грамотност...
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    John ( преди 13 години )
    Ако са оставили и двигателя на Рено, по-дорбе да си го продават някъде дето има повече балъци.
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Кико ( преди 13 години )
    "Основната разлика при него е самоносещото шаси, което заменя стоманената рама на старите модели. Това решение най-вероятно не е особено добро при преодоляване на тежки офроуд участъци"АВТОГОЛ! Правилно го казаха по-долу. СУВ за пред бара.
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Добре бе айде да ви се не види и злобарите.Щом толкова съм непоносим ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ ТОЯ МОМЕНТ НАТАТЪК ЕДНА ДУМА НЯМА ДА НАПИША В ТОЯ ,,ФОРУМ"Дошо
  • #3
    4 rate up comment 14 rate down comment
    До Горския ( преди 13 години )
    Горски, предния бе6е 0 и на асфалт и на офрод.А при 130 горе6е 14-15 л/100. Ако не е автомат - смяна на сцединител на всеки70 000.
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Липсата на рама се компенсира най-вероятно с подсилени рогове, а според мен дори и възникващото по-голямо усукване на самоносещата каросерия,няма да затрудни извънпътните му качества в предвид пък намаленото тегло.Собственото тегло вече е в полезрението на фирмите.
  • #1
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Горския ( преди 13 години )
    "Основната разлика при него е самоносещото шаси, което заменя стоманената рама на старите модели. Това решение най-вероятно не е особено добро при преодоляване на тежки офроуд участъци"Това автоматично превръща този "джип" във поредния асфалтов ПАРКЕТНИК! Жалко е че вече почти не се правят истински офроудъри. Жалко и за Pathfinder, първия беше добра машина, ама тоя новия са го *** ЯКО.