fallback
Коментари ( 118 )
Напиши коментар
-
#8
Славо пак се прави на умен. VW използват платформи поне от 40г. но тази е доста по комплексна. и е наистина важна за концерна защото ще им позволи по голямо намаляване на разходи от колкото всяка предишна платформа. предполагам че заради това и разни други неща е първа по рода си.
-
#7
Браво ,развесели ме!
-
#6
предполагам разликата между новия Гоуф 7 и Гоуф 6/5/4 ще е единствено в лупите на фаровете за къси светлини и цветовата гама на предпазните колани, а може и да има special edition PK , TDI с 3та турбина все пак са VW и не могат да изостават нали???
-
#5
Slavo, BRAVO, iavno v tozi sait ima hora koito 4etat i misliat.O6te pedi 30g.Fiat im pokaza kakvo e da proizvejda6 na edna platforma(panda Y10)(Tnema Croma 164 Saab9000), i do dnes.Na moduli Fiat napravi (Stilo, Udaljena za Delta),(PandaII 500 novatYpsilon),(Giulietta Dart) kakvo mi govoriat VW za parvi pad EI KAVALI , do koga samo s prevoda4kata.
-
#4
дизайнът е крачка напред в сравнение с другите фолксвагени
-
#3
"Това е първата по рода си платформа в автомобилната индустрия, като на нея ще бъдат "качени" около 60 различни модела."ЛЪЖА, и пак ЛЪЖА! Такава платформа има от година и половина и е на FIAT. Казва се "Compact Global Modular Architecture" Специално за тези, които могат да четат на български и знаят сайта Automedia.bg ще дам един линк в който това е описано МНОГО ТОЧНО. http://***.automedia.bg/news/article_9719.html Ясно е, че който е неграмотен, сляп и има склероза ЩЕ КАЖЕ, ЧЕ НЕ Е ТАКА...
-
#2
Ето това се нарича рационализация и икономическа ефективност.
-
#1
ето що дошо го нарича кошница. хахаха.
111 - 118 от 118
първа < 9 10 11 12 > последна