fallback

VW Golf VII - Първи поглед

Тази сутрин VW разкри новата платформата, на която ще се конструира Golf VII.

Тагове: mqb vw golf 7
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 12 години )
    По принцип с бавареца имам някоколко спора един от които е за скоростните кутии и неговото страно разбиране, но в случая ще го подкрепя. Дори имаше статии в АМС и АБ за кондензаторите и по широкото им използване от фолксваген, БМВ и тойота. Приемущество е, че не се правят от рядки метали като литиево йонната батерия и лесно рециклиране след края на живота им. Лошите им качества са, че не могат да съхранят достатъчно енергия за голям пробег, за това ще се ползват като спомагателна система.
  • #17
    бавареца ( преди 12 години )
    славо, аз ти дадох линк че от преди година съм казал тук, че бъдещето е в кондензатора. шефа на VW не знам кога го е казал. а ти дадох и линк с шефа на тесла, също и спортния прототип на Тойота е с кондензатори вместо батерии. и линкове със суперконденазтори ти дадох ама то *** си е тъпо, вари го печи го нема как. то акъл с фуния не се налива.
  • #16
    blago ( преди 12 години )
    някои от коментиралите по-долу дори не са си направили труда да четат статията. За тях е достатъчно в заглавието да видят "Голф" и вече почват да се правят на оригинални.Повечето нямат и няма да имат скоро пари за да си купят нов автомобил, но въпреки това не искат да се зарадват на новина, която евентуално ще намали цената им. Ако написаното стане реално, могат гордо да носят името "народна кола".
  • #15
    Profesora ( преди 12 години )
    To4no tova sa modulite"LEGO" 4astite sa unificirani i v zavisimost ot modela sa vzaimozameniaemi,a platformite se nadgrajdat v zavisimost ot klas i prednazna4enieto na AVT.;osven po-eftino e i po-lesno i barzo da se promeniat ili da se puskat v proizvodstvo novi modeli.
  • #14
    tnt ( преди 12 години )
    Значи е така да го оставят, супер е! Поне ще има разлика в дизайна :D
  • #13
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да, с тази нова платформа, въпреки че е различно от платформа, снижава цената на автомобила. С МЮБ инжинера решава какво ще е междуосието, височината, дължината, широчината и пр. функции . Представи си лего, в зависимост от модела платформата се променя. Частите са по ефтини защото са почти еднакви.
  • #12
    Slavo ( преди 12 години )
    баварец, първо научи кое е кондензатор и кое батерия. Да не се НАСИРАШ като пияна *** пред електротехник, а после, прочети линка, който ти е даден- НА Български език е! А иначе- Като се изцепи в онази статия,че хибридите трябва да са с КОНДЕНЗАТОРИ, вместо с батерии, пак беше цитирал шефа на Фолксваген... Ами онова е глупост номер 1, А това си е глупост номер 2. максимум до седмица , ще изпляскаш и глупост номер 3. На тебе това явно не ти е проблем... Поздрави!
  • #11
    Т-34 ( преди 12 години )
    Това е добре,но всяка унификация цели снижаване на цената за автомобила.Това случва ли се при VW?
  • #10
    :) ( преди 12 години )
    Защо мислите че производството на една платформа ще намали качеството на Порше до това на Шкода ? Може да стане обратното !
  • #9
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***, здравей! Тамън правихме класация за най-тъпите съфорумци и те бяхме забравили. Съответно трето място след субарукретена си ти, заедно със зум-зум. Откога не си влизал братчето ти по акъл е тук денонощно
fallback
Последни