fallback
Коментари ( 118 )
Напиши коментар
-
#28
Доше, знаеш ли що е това модулна платформа или просто платформа? Има ли разлика? Кажи си тежката дума!
-
#27
Славо, имаш право, че са експериментални както колите с водород, водарасли и др био горива, но все от някъде трябва да се започне. Например за тази модолна система МЮБ се е говорило още през 60-70 те години, но не са успели да я направят. В 2005-7 година фолксваген заявяват, че ще започнат експерименти с такъв вид платформи и сега ще я видим в сериен вариант.
-
#26
Бе не знам какво се ядете с Перник, а вие от къде сте? Все сте селянчета от прованса.
-
#25
На по-късен етап ще се появи и хибрид Golf VII, чиито батерии ще се зареждат от електрическата мрежа. Този модел ще изразходва около два литра на 100 километра, отделяйки 46 гр/км СО2 емисии. Даааа и един мармот....
-
#24
Групата VW е сред първите, които от доста време налагат използването на една и съща платформа при различни модели и дори различни марки.А когато аз го казвам, някои брутално *** индивиди започват да ме обиждат.Сега феновете на Алуди да ми обясняват как това е премиум марка и не е Шкода с други тенекии и не плащаш само за емблемата няколко десетки хиляди евро повече.
-
#23
Абе, аз съм малко по-възрастен от "бавареца", ама по принцип съм чел и чувал, че колите ще се движат МАСОВО на какво ли не! С водород, с вода , с ***, с конска пикоч, с олио, руснаците имаха и газотурбинни двигатели на метан (има такива локомотиви)... Ама накрая кво става? Горе-долу нищо... По същество- все още не сме направили GSM и лаптоп с кондензатори, а какво остава за колите? В колата консумацията е МИЛИАРДИ ПЪТИ ПО-ГОЛЯМА отколкото в GSM. GSM на кондензатори още НЯМА- какво остава- КОЛА
-
#22
Доше, банален ставаш! Измисли нещо друго това сме чо чели вече.
-
#21
карачите на казанлъшки вагини да си *** майката
-
#20
Така е по малко грозен отколкото цял хаха
-
#19
Напишете "кондензатор хибрид" в търсачката и ще ви излязат няколко статии.
91 - 100 от 118
първа < 7 8 9 10 11 12 > последна