fallback

Най-безопасните автомобили за 2011 г. според EuroNCAP

Победителите са в 5 основни категории

Станаха известни победителите в отделните категории за проведените от EuroNCAP изпитания за безопасност. Европейският комитет по провеждане на независими краш-тестове на автомобили с оценки за активна и пасивна безопасност, както е цялото име на организацията, съществува от 1997 г. и неговите изпитания са най-важни при производството на всеки автомобил. Ето и неговите „отличници” за 2011 г.Малък офроуд автомобил – Audi Q3 2.0 diesel.Защита на възрастните пасажери, в това число и водача – 94 %Защита на децата в автомобила – 86 %Защитата на пешеходците – 52 %Активна безопасност на автомобила – 86 %Супермини – Chevrolet Aveo 1.2 LTЗащита на възрастните пасажери, в това число и водача – 95 %Защита на децата в автомобила – 87 %Защитата на пешеходците – 54 %Активна безопасност на автомобила – 93 %Малка семейна кола – Ford Focus 1.6 TDIЗащита на възрастните пасажери, в това число и водача – 92 %Защита на децата в автомобила – 82 %Защитата на пешеходците – 72 %Активна безопасност на автомобила – 71 %Малък MPV – Mercedes-Benz B200 CDIЗащита на възрастните пасажери, в това число и водача – 97 %Защита на децата в автомобила – 81%Защитата на пешеходците – 56 %Активна безопасност на автомобила – 86 %Голяма семейна кола – Volvo V60 2.0 dieselЗащита на възрастните пасажери – 94 %Защита на децата в автомобила – 82 %Защитата на пешеходците – 64 %Активна безопасност на автомобила – 100 %Още тестове на EuroNCAP

Тагове: EuroNCAP
fallback
  • #30
    Orange ( преди 12 години )
    До "Анонимен" и до "бъчваря". Вижте следния тест: Все пак ми се струва, че макар не напълно прав, "бъчваря" е по-близо до истината, предвид позицията на Форд Мондео и тази на Хонда Акорд, да кажем. Имайте предвид също, че изследването е на немско списание, при това добро списание, за разлика от Ауто Билд, да кажем.
  • #29
    бъчваря ( преди 12 години )
    А, да. Има и още нещо. Воланът при тоя тест се завърта на точно определен ъгъл - 270 градуса. Нали се сещаш, че Форд Рейнджър почти няма да мръдне от траекторията си при това завъртане на волана, защото той не е толкова директен, колкото при Фокус. В теста се оценява това, дали след маневрата автомобилът продължава в права посока. А както се вижда от клипа, Фокус, а и всички автомобили с ESP продължават в права посока. Но ако искаш нещо друго, прегледай и C-MAX.
  • #28
    бъчваря ( преди 12 години )
    До анонимния с клипчето. Форд настройват моделите си така, че IVD системата да се намесва малко. Тоест, тракшън контролът примерно зимата не ограничава толкова много превъртането на колелата. По тоя начин той не пречи примерно при потегляне на заледена настилка, но в същото време позволява да кажем при засилка, колелата да превъртат, но не чак толкова, че да заорат. ESP е настроено по подобен начин. По-късно се намесва, което е добре при по-спортно каране и позволява по-бързо движение в завои. Затова и на клипчето се вижда по-голямото отклонение на колата, преди да се задейства ESP. Повярвай ми, това е много по-добър вариант от тоя, колата ти да не може да мине и метър зимата. И да ти кажа, пробвал съм тоя номер с Фиестата. Наистина задницата поднася, но тя бива възпирана от ESP, макар и не веднага. В същото време една лека корекция с волана е достатъчна, за да се поддържа правилната траектория. Няма нищо опасно в това, освен в очите на страничния наблюдател. Все пак, на форд целта не е да правят пенсионерска кола, а спортнен автомобил за жизнени хора. Пенсионерите нека си карат електрически Лексуси, ние обаче ще се забавляваме :) И преди да си изръсил още някоя глупост, ще ти кажа само едно. С това клипче доказа, колко по-спортен автомобил е Фокус от пенсионерския Лексус.
  • #27
    Тъп Въпрос? ( преди 12 години )
    до: do: *** Въпрос?Разбира се не разбра моя "*** въпрос" защото ми даваш дваш по-*** отговор. Аз попитах има ли разлика между дизел и бензинов двигател сигурността на автомобила. Ти ми казваш ако е хечбек, седан или комби... това е *** отговор, който и аз знам (не разбирам кой знае колко от коли)
  • #26
    kiflata ( преди 12 години )
    abe audi q3 ne6to mnogo gi hvalat naposleduk
  • #25
    Анонимен ( преди 12 години )
    ooooo hatercheta kak e havata - lapate li?
  • #24
    do: Тъп Въпрос? ( преди 12 години )
    Познай кои хора задават *** въпроси?Отговорът е във въпроса ти.Казвам ти го,защото съм сигурен,че няма да се сетиш,както и не се сещаш защо има разлика с какъв двигател е колата,има разлика с колко врати е,хечбек,комби или седан е.Има също разлика дали си с шопарскотоси семейство или си сам.Та така мой човек,дето се правиш много на докачлив при условие,че никой не те е обидил.Дори напротив,оказах ти насоката в която да се насочиш и да помислиш.Колегата RS1600 обаче ти го е обеснил като за...
  • #23
    бъчваря ( преди 12 години )
    @Пацо Змея, не си никак прав. Тук става въпрос за безопасност, но се вземат предвид деца, пешеходци и активни системи за безопасност. Това ще рече, че ако се разсееш с твоя джип и заореш в канавката, няма да може да излезеш, без да си включил примерно системата за поддържане на лентата. Или да кажем ако не може да спреш на пешеходна пътека, защото нямаш активна система за спиране с радар и блъснеш майка с дете, ще излежиш половината си живот в пандиза. Благодаря за така безопасност като твоята.
  • #22
    Тъп Въпрос? ( преди 12 години )
    Благодаря на RS1600 за отговора и бих искал повече хора да пишат смислени коментари без обидни думи. Това би било в идеалня свят :)До "умника" дето много ги разбира писал след мен: Ако *** дебела се вози с баща ти шопара плюс три прасета на задната седалка. Това прави ли ва'шта семейна каруца по-безопасна?
  • #21
    RS1600 ( преди 12 години )
    По принцип, колкото по-голям и тежък е двигателя (дизеловите са по-масивни и тежки от бензиновите), толкова по-трудно се постига висока безопасност. По-високи инерционни сили трябва да се пренасочват и потушават, по-малко място място остава за зони на деформация и т.н.Производителите се стремят към безопасност независимо от модификацията. При съвременните автомобили би трябвало да няма особено значение на практика, по-скоро на теория.
fallback
Последни