На автомобилното изложение в Токио бе представен хибриден състезателен Toyota Prius. Предназначението на тази „бегачка“ е да се състезава в японските серии Super GT. Дали Prius GT300 е толкова екологичен, колкото и конвенционалните хибриди е спорен въпрос, но все пак той е нещо като експериментална лаборатория за развитието на тези технологии. Автомобилът е подготвен от тима APR, който във визитката си има богат опит в серииите.
През последните години APR участваше с Corolla Axio, така че връзките с производителя Toyota са доста близки.
Регламента в тези серии е сравнително свободен и позволява колите да бъдат оборудвани с двигатели, различни от тези на серийните им еквиваленти. Това важи в известна степен и при хибридния Prius. Според представител на Тойота, Prius е запазил електрозадвиждващите си компоненти, а само 1,8 литровият, 4 цилиндров агрегат е заменен с друг и то значително по-голям. На негово място има 3,5 литров V6 двигател, чиято мощност е около 300 к.с. Той е комбиниран с електромотор от Prius, с мощност 80 к.с..Според правилника за автомобилите участващи в клас GT300, мощността на двигателя не бива да превишава 300 к.с.. Поглеждайки техническите характеристики, състезателният Prius очевидно надхвърля тези данни. Това обаче се компенсира с по-голямото собствено тегло, което е увеличено заради електрическите компоненти.
По отношение на трансмисията APR тества няколко варианта, но със сигурност CVT кутията е изключена. Prius GT300 не използва KERS (система за възстановяване на кинетичната енергия) или регенеративна спирачна уредба, която да помага за зареждане на акумулатора. Електромоторът влиза в действие за да подпомогне двигателя когато ускорява. При посещение на пит-стопа колата остава да работи само на електрическа енергия.