БМВ Х5/BMW X5
+ много високо качество на изработката, силни мотори, сигурно поведение на пътя, достатъчно пространство- ниска приложимост по труднодостъпни терени, много високи разходи, ограничен комфорт на окачването
09.11.2005
Час: 09:31
Прочитания: 7273
История на модела5/00 Старт на модела, SUV с пет врати с 3.0 литров шестцилиндров мотор с 231 к.с. и 4.4 литров V8 с 286 к.с. Еърбегове за главите серийно. 4/01 Трилитров шестцилиндров дизелов мотор с 184 к.с.10/01 Нов 4.6 литров V8 с 346 к.с. 10/03 Фейслифт4/04 Нов 4.8 iS с 360 к.с.Немислимо беше БМВ да остане без SUV. Х5 не е вдигната на високо Петица със задвижване на четирите колела. Моторите на БМВ са най-хубавото, което фирмата предлага, само че тежката 2.3 тона каросерия на Х5 до голяма степен отнема от тяхното вълшебство. Това се усеща най-силно при малкия трилитров бензинов мотор, който има сила чак във високите обороти и изпразва 93 литровия резервоар почти толкова бързо, колкото и най-малкия от трите осемцилиндровите мотори. Усещането за мощност при V8 е великолепно, но на бензиностанцията се изяснява, че най-добрият мотор за Х5 всъщност е дизеловият. Неговата мощност дори в ниските обороти помага не само при каране из труднодостъпни терени, но дори в града пази съединителя с по-бавно износване при тегленето на тежки каравани. Дизелът е най-препоръчителен, макар че при пълноценно използване на допустимите килограми за теглене износването на съединителя е почти неизбежно.
Най-често срещани повредиИнжекцион: проблеми с помпата на комън-рейлаЕлектрика: чести случаи на разредени акумулатори, единични случаи на неточно отчитане на горивото (принудително спиране, поради свършване на бензина)Три обратни повиквания в сервизите на компанията, между които и за по-здраво закрепване на спирачния педал и спирачни маркучи
Тагове: