fallback
Коментари ( 83 )
Напиши коментар
-
#83
Поредният анонимен бълвоч.Да беше казал нещо смислено, другите поне го правят.
-
#82
Забелязва се трайното присъствие на един двама нереализирани автомобилни разбирачи. Разбирам, че е голям зора да обясните на всички колко ви е сполучлив избора на комби 4х4 .. ама във всяка статия - много било подценявано Субаруто..То ли е подценявано, вие ли сте преебани сноби. не е ясно.
-
#81
Офф, явно не можем да се разберем.Значи за конкретния клас автомобил 4х4 комби с висок клиренс първи навлизат в тази ниша Субару Легаси Аутбек - 1995 г.Ауди после усещат, че може да завземат нови продажби в този клас.Дадох ти пример за Нисана, че се води като родоначалника на компактните SUV. Сега всяка марка рано или късно се стреми да има модел в този клас.Ако говорим за SUV - колкото и да е странно първият автомобил с подобни характеристики е Лада Нива - 4х4 на самоносеща каросерия
-
#80
К О Н *** Е Н Ц И Я (*** *** сайт)
-
#79
2ри коментар - конглокенция*
-
#78
Поради световната икономическа криза всеки започна да прави малки компактни модели поради което и ефтини...(Ок тука мисля че първо започнаха японците), но тва няа значение - продажбите вървят, виждат другите - решават и те да направят (но със собствен стил и традиция която следват всичките им модели) и изместват конглокента...Кво за Qasqai - по-малкия брат на Pathfinder - както GL и ML, както X5 и X3..и толкова много междинни нишши които вече са при всички - Audi, BMW, Merc, Nissan, Land rover...
-
#77
Naravno s Cayene, Land Cruiser, Land Rover (SUV modelite!)Копират имам впредвид едни детайли или технологии да се вземат от едно място и да се сложат на друго без да си правят труда тези които го правят, а не че някой направил нова нишша в класовете и други решили да им правят просто конглокенция за да печелят повече! Тази тема е мн дълга и широка, защото в края на краищата целта е ти да си номер 1 на пазара - продажби, независимо колко ще ти струва от егото - да правиш конглокенция в всички нишши
-
#76
До Кико: Кво "паркетници" ве ей - дето правят за смях БМВ
-
#75
Не се хваля със Субару, но конкретно по статията - Allroad е това един маркетингов трик на Ауди.Давам ти и следния пример, за да вденеш фактите. Nissan Qasqai е еталонът. По него в момента всички правят компактни SUV - визирам Субару XV, ще се мъче да си отхапе от пазарния дял на Нисан
-
#74
Ооо, Алфа, ами ти явно си странен екземпляр. Какво да си помисля като ти видя ника?Много искам да ми обясниш за Quattro системата, защото като гледам как ми даваш за пример паркетници като Q5 и Q7, за "по-офроуд" клас ми е ясно колко разбираш.Казах ти да провериш в нета, ама явно те мързи:http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Outbackhttp://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6_allroad_quattroЩе различиш ли датите? Кой е първият и кой копира след като в Америка са направили бум с Аутбек?
1 - 10 от 83
първа < 1 2 3 4 > последна