IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Двама от новата управа на БФАС напуснаха

Козлеков и Миланези недоволни най-вече от финансовата политика

Двама от новата управа на БФАС напуснаха

Двама от членовете на новия управителен съвет на Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС) подадоха молби за напускане. Това става само месец, след като Софийския градски съд официално регистрира управата на федерацията.

Напускащите са бившият шампион на България Радослав Козлеков и Емил Миланези, който е бивш навигатор. Те се несъгласни с начините на управление на новия президент на БФАС Александър Александров и на един от неговите най-близки хора Димитър Агура. Претенциите им са най-вече заради финансовата политика, която вдига таксите за участия в състезанията, както и тези на лицензите на пилотите. Според двамата това не е оправдано в тежката икономическа обстановка. Освен това Козлеков и Миланези са недоволни от факта, че новият президент взима решения за промени в наредбата и утвърждаване на състезателния календар без да се допитва до УС.

Двамата обаче не могат да напуснат управата, преди молбите им да бъдат одобрени от Общото събрание. Президентът Александров заяви ,че такова ще бъде свикано най-късно до края на февруари, като дотогава Козлеков и Миланези ще трябва да изпълняват задълженията си и да носят отговорност.

"Щом има сърдити, значи се случва нещо наистина положително във федерацията", каза Александров.

0 от 500
  • #4
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Почитател ( преди 13 години )
    Може ли в столицата на България да няма нито едно моторспорт мероприятие? На писта София се събираха над 60 000 хиляди души а сега дори планинско Своге няма да има!
  • #3
    22 rate up comment 0 rate down comment
    The Fan ( преди 13 години )
    От близо следя развитието на моторните спортове в България и не мога да се сетя какво точно положително се случва? От година на година все по малко състезатели в ралитата. Гафовете които направиха (особено на рали България кръг от WRC) са просто колосални, но и тогава не подадоха оставки. Спряха писта София, а това беше едно от състезанията с най-много посетители (а без реклама няма спонсори) Просто с това ръководство моторните спортове все повече губят и почитатели и състезатели.
  • #2
    22 rate up comment 0 rate down comment
    дрифт ( преди 13 години )
    Напълно вярно... след онея хотелиерчета , сега тея бизнесменчета са хората в БФАС...Смешно и комично , и доста трагично... тези хора не ги инетересува спрота , а просто да има от къде да лапат кинти...
  • #1
    25 rate up comment 0 rate down comment
    Стефан ( преди 13 години )
    "Щом има сърдити, значи се случва нещо наистина положително във федерацията"Хехехе ВЕРНО ЛИ БЕ?!?! Хахах...Какво мога да кажа. Димитър Агура има частен бизнес с билборди. Едни от най-големите билборд пана в София са негови. Кара си RS6-цата и изобщо не го *** за автомобилен спорт стига да падат парички от него!!!!