IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Корейците ще бият японците с Hyundai Azera?

Бизнес-седанът от ново поколение бе показан в Лос Анджелис

Корейците ще бият японците с Hyundai Azera?


Най-големият корейски производител Hyundai показа на изложението в Лос Анджелис своя бизнес-седан от ново поколение Azera, познат в Европа и като Grandeur.

Според представители на компанията-производител техният нов модел по нищо не отстъпва на японските представители в този клас Acura TL и Lexus ES350. И даже ги превъзхожда със своята по-ниска цена.

Завършвайки работата над този проект, Hyundai напълно изпълни програмата си 24/7. Преведено на прост език това означава 7 нови модела за 24 месеца. Преди Azera/Grandeur корейците пуснаха на пазара ix35, Sonata, Equus, Elantra, Accent/Solaris и Veloster.

Бизнес-седанът тежи 1683 кг. и е оборудван с 3.3-литров, 6-цилиндров двигател със системата за директно впръскване на горивото Lambda II и мощност 293 к.с. при максимален въртящ момент 293 Нм. Той е комбиниран със специално разработена от Hyundai 6-степенна автоматична скоростна кутия.

Корейците дават доста прилични показатели на автомобила. Според тях разходът на гориво в смесен режим ще бъде 10.2 л/100 км. Серийно Hyundai Azera/Grandeur се предлага с кожен салон, двузонен климатик, подгравящи седалки (предни и задни), 9 въздушни възглавници, ксенонови фарове и сериозен набор от електронно оборудване, включващ компютър, който управлява устойчивостта на колата по време на път, както и подаването на газ. Машината има също така навигационна система и аудиосистема с мощност 550 W.

Hyundai Azera/Grandeur ще се появи на пазара в САЩ още в началото на 2012 г.

Тагове: hyundai azera grandeur
0 от 500
  • #1
    15 rate up comment 40 rate down comment
    WickedSixD ( преди 14 години )
    Сега ще смачкаме и джапанките. Хюндай направо им намаза ските на японските "премиум" легени и ще ги засили по-надолнището по пътя към дъното. На ред са немските "премиум" паянтови каруци. Накрая ще остане само един и това ще е Хюндай.