fallback

Peugeot с двойна победа в Китай

Peugeot завърши сезон 2011 на ILMC, постигайки шест победи от седем възможни, четири от които двойни.

В Жухай, Антъни Дейвидсън и Себастиан Бурде измъкнаха успеха пред другите двама пилота на Peugeot – Франк Монтани и Стефан Саразен след тежко състезание, в което бегачката 908 се доказа като ефикасна и надеждна. Успехът в Китай сложи край на сезон, през който Peugeot доминираше над Audi по пътя към втората титла от ILMC.Решаваща за победата на Дейвъдсън/Бурда бе стратегията - „Аз изкарах три смени, една от които двойна, с едни и същи гуми. Това позволи да се преборим с Audi, които бяха много бързи“, обясни французинът след финала. Това бе тяхната втора победа за сезона. Новата версия на 908 пък отпразнува своята шеста победа за седем състезания.„Тази година имаме 6 победи за седем състезания, като всички двубои с нашия съперник бяха много напрегнати и вълнуващи. Единственият ни технически проблем бе в Атланта, но реагирахме бързо и адекватно. Днес е краят на един отличен сезон“, обясни Бруно Фамен, технически директор на Peugeot Sport. „Победата тук бе втората голяма цел за Peugeot този сезон, защото икономическите залози в Китай са огромни“, допълни той. Сезон 2011 за Peugeot в цифри7 състезания5 пол позишън6 победи4 двойни победи13 подиума7 най-добри обиколки2 титли в ILMC (конструктори и пилоти)1 напускане на състезаниеКласиране Intercontinental le Mans Cup:Конструктори :1. Peugeot, 211 точки2. Audi, 119 точки    Отбори :1. Team Peugeot Total, 113 точки2. Audi Sport Team Joest, 85 точки3. Rebellion Racing, 50 точки

Тагове: ilmc peugeot 908
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не става само с по-бърз автомобил, в състезанията на писта има и стратегия, който рискува, много често печели, думите на пилота победител от Пежо са красноречиви "Аз изкарах три смени, една от които двойна, с едни и същи гуми. Това позволи да се преборим с Audi, които бяха много бързи" Не влизаш в бокса да смениш гумите, да това можеше да ти изиграе лоша шега, но в случая ти донесе победата, правилната стратегия е най-важна.
  • #4
    eddie ( преди 14 години )
    aide fenovete na audi kade ste bre :)))
  • #3
    Гошо ( преди 14 години )
    В дъното на коя класация? Питам, защото в в класацията по надеждност ADAC са сред първите.
  • #2
    passatora ( преди 14 години )
    Гледах го състезанието и коментаторите твърдяха ,че Пежо спечелили тая година защтото Ауди много се удряли тоя сезон ! А иначе 24 часовото състезание е спечелено от Ауди.
  • #1
    ?! ( преди 14 години )
    Как може Пежо и Ситроен да правят толкова добри състезателни автомобили, а серийните им автомобили са на дъното на класанициите?
fallback
Последни