IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробно за Opel Astra GTC OPC

Никога преди в историята не е съществувала толкова бърза версия на модела Astra.

Подробно за Opel Astra GTC OPC

Преди няколко дни ви показахме първите снимки на най-бързата някога произвеждана Astra, а днес от българското представителство на немската марка разпространиха подробна информация за модела.

Най-горещата версия на горещата Astra - GTC OPC (Opel Performance Center) ще се появи през 2012 година. Моделът ще се задвижва от 2.0-литров турбо бензинов двигател със система за директно впръскване на горивото в цилиндрите - 280 к.с. максимална мощност и максимален въртящ момент в размер на 400 Нм, гарантиращи максимална скорост на движение от 250 км/ч.

Цялата ходова част на спортния модел е конструирана с цел да осигури максимално сцепление и максимално удоволствие от карането. Новият автомобил е преминал всички изпитания и е получил последните фини настройки на трасето на прочутата Северна отсечка (Nordschleife) на германската писта Нюрбургринг под ръководството на посланика на марката Opel Йоаким („Йокел”) Вилкенхок.

То е насочено специално за постигане на високи динамични характеристики на пътя и стабилност при екстремни стойности на страничното ускорение, а високотехнологичното предно окачване HiPerStrut (High Performance Strut) на Astra GTC предоставя основата за осъществяването на тази цел. В допълнение към системата HiPerStrut, вариантът OPC се ползва и с предимствата на изцяло адаптивната система за управление на окачването FlexRide.

Ходовата част FlexRide позволява на водача да променя в съответствие с динамичния си стил на шофиране характеристиките на работа на амортисьорите и реакциите на кормилната уредба и педала на газта. Той може да направи това с натискане на бутоните “Sport” и “OPC” на арматурното табло.

Наред с това, вариантът OPC прави още една голяма крачка напред, възползвайки се от предимствата на самоблокиращия диференциал на предния мост. Tой осигурява на Astra OPC още по-висока стабилност и по-добра динамика в поведението на пътя, например по отношение на сцеплението с настилката на излизане от завой с висока скорост – дори при мокра настилка. За сигурното, динамично поведение на возилото спомага и спирачната система с повишени характеристики, дело на реномирания производител Brembo

“Ние създадохме страхотен пакет от характеристики, който ще убеди и най-опитните спортни шофьори – не само на Нюрбургринг,” заяви спортната легенда Винкелхок.

Визията на колата също носи отличителните белези на спортното подразделение OPC - специално оформени предни и задни брони, странични прагове, аеродинамичен спойлер в задната част на покрива и две ауспухови тръби с трапецовидно сечение. Във вътрешността на купето компактният спортен автомобил прави впечатление със спортните си седалки от висш клас, характерния ОРС спортен кожен волан и специалните прибори на арматурното табло.

Специалният отдел OPC (Opel Performance Center) отговаря за създаването на спортните акценти в гамата от модели на Opel от 1999 година насам, има решителна роля в ценностния профил на марката.

Настоящите модели с означение OPC включват Corsa със 192 к.с. (210 к.с. в специалното издание Nürburgring Edition) и Insignia OPC, която се предлага във варианти с 4 и 5 врати, както и като Sports Tourer. 2.8-литровият шестцилиндров бензинов V-образен турбодвигател (325 к.с.) е най-мощният серийно произвеждан задвижващ агрегат в историята на марката Opel. При версията “Unlimited” на Insignia OPC максималната скорост достига 270 км/час (в зависимост от типа на използваната предавателна кутия).

Тагове: astra gtc opc
0 от 500