IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes отново мисли за редови двигател с 6 цилиндъра

Mercedes-Benz планира да се върне към използването на редовите шестцилиндрови двигатели.

Mercedes отново мисли за редови двигател с 6 цилиндъра
Тази информация идва от британското списание Car, което цитира неназован инженер от немската фирма. Според него нова серия от двигатели ще се появи след 3-4 години, които ще бъдат редови с по 6 цилиндъра.
 
 
Те ще се предлагат с една или с две турбини, като ще бъдат използвани и от други автомобилни марки ( изданието  не уточнява кои).
 
Наред с това, в Mercedes-Benz разработват ново семейство от четирицилиндрови двигатели, както и нов голям двигател с 8 цилиндъра, който ще замени сегашния 4.0 V8 и ще има различни версии на мощност.
 
В информацията на изданието се напомня, че благодарение на алианса между Daimler и групата Renault-Nissan, немската фирма ще има достъп и до още една серия бензинови и дизелови двигатели с обем от 1.2 до 1.8 литра.
 
Те ще се използват при бъдещите Mercedes-Benz A- и B-Class, както и при Renault Clio и Megane.
 
Да напомним, че бензинови и дизелови редови „шестици“ бяха използвали от Mercedes-Benz от 50-те години на миналия век до началото на този. Едни от първите такива двигатели са били с обем 2.2, 2.3 и 3.0 литра, монтирани на моделите със серии „200“ и „300“.
 
Един от последните редови шестцилиндрови двигатели е дизелов с обем 3.2 литра. В различни версии на мощност той е монтиран на E320 CDI (произвеждан 2003-2006), E280 CDI (2005 г.) и S320 CDI (2002-2006 г).
0 от 500
  • #19
    7 rate up comment 2 rate down comment
    фен на мерцедес ( преди 14 години )
    искам да попитам така наречените фенове на бмв, дали са наред с мозъците си...кога най-накрая ще разберете че мерцедес са ПО-НАПРЕД от бмв ВЪВ ВСЯКО ОТНОШЕНИЕ...http://***.automedia.bg/news/article_14416_cp3.html...тук си го пише ясно МЕЦЕДЕС-БЕНЦ СА НОМЕР 1 В ПРЕМИУМ СЕГМЕНТА!!!
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За теб М103 и М104 са непознати са непознати обозначения - прочети повече преди да пишеш
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    miladinov - в investor.bg работят над 10 човека. От къде да знам на кого да го давам сухият? :DНе, че нещо, ама с тази редакция на думата куpс, като стане глокс и е ужасно, не мислиш ли? Това ще спре ли да се заяждат хората тук или ще ги направи по-умни? Едва ли!Както написах доста по-долу - конглокенцията от двете марки почна да прави, каквото прави другия, за да му открадне клиентите на ВСЯКА ЦЕНА!
  • #16
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Striker ( преди 14 години )
    Малко късничко се сетиха Бенц точно за редови. БМВ е цар в тая дисциплина, а докато Бенц ги изкарат, японците и ГМ ще имат 100% пълноценен и икономически изгоден автомобил, изцяло на ток. Успех им желая, де.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    miladinov ( преди 14 години )
    на трифорс май го затапиха :)
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    G777 ( преди 14 години )
    300TD 177 HP,NAI DOBRIA DIESEL PRAVEN NQKOGA V IZTORIATA,SPORED MEN TRQBVA POVECHE MARKI DA SE NASOCHAT KUM DIESELOVIAT BOXER.
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    от !!! до !!! ( преди 14 години )
    С мнението ти съм съгласен,ама що не си измислиш друг никнейм...,не че имам права върху него,ама да не се застъпваме :)
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    !!! ( преди 14 години )
    smigul има акъл точно колко smeagol от едноименния роман :) . И благодарение на него Ауди и МБ никога няма да умрат от глад !
  • #11
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Ще ви пратя коледна картичка със снимка на моят ***. Защо си мислите, че като филтрирате определени думи, ще ограничите *** в този сайт? :)
  • #10
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Ауто медиа - адрес ( преди 14 години )
    гр. София 1309бул. Александър Стамболийски 205 ет.8тел: (+359 2) 812 98 41