IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Škoda Rapid – голяма каросерия за ниска цена

Ниската производствена цена и голяма каросерия, това са двете характеристики на които разчитат при новата Škoda Rapid.

Škoda Rapid – голяма каросерия за ниска цена
Имат право, защото рецептата вече е изпитана при  Roomster. Както се знае, Rapid ще бъде позициониран между Fabia и Octavia, като се очаква да има ниска цена.
 
 
За да бъде конструкцията с по-ниска цена ще се използват елементи от вече съществуващи модели. Нещо отново познато от Škoda Roomster, при която са обединени техниката на предната част на каросерията на  Fabiа и задната от първата генерация на Octaviа.
 
 
Сега при Rapid предното окачване ще бъде като при Polо и Ibizа. Задното ще бъде от Roomster. Като цяло новият модел на Шкода ще бъде идеологически наследник на първата Octaviа, ще има голяма каросерия тип лифтбек и цена на компактен автомобил.
 
 
Това от своя страна ще позволи третото поколение на  Octaviа да мине в малко по-висок  клас на пазара.
0 от 500
  • #14
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Niki ( преди 14 години )
    И да бъдем реалисти Супърба е класи над Пежото !!!
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    I mnogo pove4e prodajbi v Evr. ot Peugeota , 407 i 607 dvata modela koito zamenia 508.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    I Superb e s 36500lv. startova cena.
  • #11
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Да бъдем реалисти ( преди 14 години )
    За да бъде конглокентен от към цена, новия модел на Шкода би трябвало да струва малко повече от Фабия и да речем че за цената на Октавия, взимаш доста претъпкано с екстри Рапидче. Само че ако струва над 40 хилки, е съжалявам но едва ли ще го срещаме мн. често по улиците... Само за пример да посоча стартовата цена на Пежо 508 е 36 хилки, а все пак този модел е от ранга на Сюперб.
  • #10
    15 rate up comment 2 rate down comment
    thank you VW ( преди 14 години )
    От 1999 съм карал всички налични модели в България. Включително малката трицилиндрова Фелиция и Суперб. С помощ от VW една от най-старите автомобилни компании в света живее своя втори живот.
  • #9
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Поредната манипулация! Това нещо с елементи от В клас ще го позиционират в С клас заради това, че е седан. В същото време Октавия, която е на базата на Голф ще я позиционират в D клас. И после ще кажат, че колите им са евтини. Обаче им вижте междуосието и ширината за да се убедите, че лъжат с позиционирането на моделите си!
  • #8
    19 rate up comment 6 rate down comment
    1! ( преди 14 години )
    Браво Шкода браво Чехия! Това е единствената марка която истински ме радва от концирна ВАГ(изключвам апенинските брандове под крилото им) А модела не е лош и ако цената му е потходяща ще стане хит.
  • #7
    15 rate up comment 13 rate down comment
    bai ivan ( преди 14 години )
    На тези снимки изглежда добре, но в действителност няма нищо общо с тях. Фабия седан е всъщност. Ако така мислят да се борят с Хюндай...
  • #6
    12 rate up comment 23 rate down comment
    Дошо ( преди 14 години )
    Поредното евтино дърво на VW, което обаче не си заслужава парите - типично за VAG
  • #5
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Аз не мога да разбера смисъла на тази статия, сле дакто въпросната skoda rapidвече е на пазара и по нея всичко е известно. Това е поло седан с маска на шкода. http://***.drive.ru/skoda/news/2011/10/10/4387586/lovkost_ruk.html