fallback

Това е новото поколение BMW 3-series (F30)

Подробна информация и 80 снимки с висока резолюция!

Премиерата на шестото поколение BMW 3-series (F30) се състоя преди броени минути в Мюнхен, Германия.Най-важният модел за BMW, очаквано не прави революция в дизайна си, а по-скоро еволюция, приемайки новия дизайнерски език на марката, който вече познаваме от последното поколение на 5 Series.По отношение на размерите на колата обаче, промените са големи. Предната следа е увеличена с 37 мм, а задната с 47 мм, което освен по-динамична осанка, дава и по-стабилно пътно поведение. Тези промени, заедно с увеличената с 93 мм дължина на купето и по-дългото с 50 мм разстояние между предната и задната ос, доставят на 3-series (F30) значително повече място в салона и по-специално на втория ред седалки.Автомобилът ще се предлага в три версии - Sport Line, Luxury Line и Modern Line.Въпреки по-големите си размери BMW 3-series (F30) е с 40 килограма по-лек от своя предшественик, което доставя едновременно още по-голямо удоволствие от шофирането и по-нисък разход на гориво, твърдят производителите.За последните две заслуга имат и четирите двигателя, с които ще се предлага колата при лансирането си на пазара. Те са два бензинови и два дизелови, оборудвани с технологията TwinPower Turbo. По-малкия бензинов агрегат е 2.0-литров четирицилиндров би-турбо с директно впръскване на горивото, който се поставя на модела 328i. Мощността му е 240 к.с., а максималния въртящ момент 350 Нм. Ускорението от място до 100 км/час отнема 5.9 секунди, а максималната скорост на движение е електронно ограничена на 250 км/час. Потреблението на гориво на новия 328i е в рамките 6.4 л/100 км, което представлява оптимизация с 11%, спрямо предишния модел. По-големия бензинов двигател е познатия 3.0-литров шестцилиндров би-турбо агрегат със 306 к.с. и 400 Нм. По обичай той задвижва модела 335i, като е способен да го ускори от място до 100 км/час за 5.5 секунди. Максималната скорост на BMW 335i (F30) е електронно ограничена на 250 км/час. Средното потребление на BMW 335i (F30) е в рамките на 7.2 - 7.9 л /100 км, в зависимост от модификацията на модела. Дизеловите предложения са с обем 2.0-литра и предлагат две мощностни разновидности. По-силната разполага със 184 к.с., ускорява от 0 до 100 км/час за 7.5 секунди и има максимална скорост на движение - 235 км/час. BMW 320d изразходва средно по 4.5 л/100 км и отделя в атмосферата 118 гр/км CO2 емисии. Другата дизелова модификация е оборудвана с технологията EfficientDynamics, като доставя 163 к.с. BMW 320d EfficientDynamics има ускорение от място до 100 км/час за 8.3 секунди, максимална скорост на движение от 230 км/час и среден разход на гориво - 4.1 л/100 км. Вредните СО2 емисии са едва 108 гр/км. Още тази пролет гамата от двигатели на F30 ще бъде допълнена от три нови двигателя - един бензинов и два дизелови. Бензиновият ще бъде с обем 2.0 литра и ще доставя 184 к.с. и 270 Нм. Дизеловите ще се използват от моделите 316d и 318d, като ще доставят съответно 116 и 143 к.с. Ще има и хибриден модел, използващ 3.0-литровия двигател с 306 к.с. и електромотор с 54 к.с. Общата мощност на системата ще бъде 340 к.с. и 450 Нм.Всички двигатели ще се комбинират с механична скоростна кутия с 6 степени или автомат с осем степени от ZF. Цените на BMW 3-series (F30) в Германия стартират от €35,350 за 320d и от €43,600 за 335i.

Тагове:
fallback
  • #43
    Анонимен ( преди 14 години )
    Изглежда,като фейслифт на старото.Безспорно е добър автомобил.Двигателите най-много ме радват.Повечето са мощни,икономични и с висок въртящ момент.Нещата,които не ми допадат са: претрупаното табло от копчета и тясното шофьорско място.Дано последното са го оправили в новия модел,но като гледам размерите на око са същите,като на старото.Не на последно място цената е фрапиращо висока за този клас.Фирмена политика явно,но на мен никак не ми допада идеята да плащам за името на марката,която и да е тя
  • #42
    IT ( преди 14 години )
    Умалена 5тица с интериор взаимстван от новата 6тица...като цяло се е получила не-лоша колица ! :))И аз съм на мнение че не блести с нещо особено, но пък със сигурност ме радва повече от старото поколение !!
  • #41
    smoky ( преди 14 години )
    BMW..3 SERIES e nai-prodavania v gamata im,tuk vijdam shodstvo s 5 SERIES...e interiora naistina e funktsionalen.neznam za6to vseki o4akva ot novite modeli niakakvi korenno razli4ni promeni?kozmeti4nite var6at rabota,no nai-vajnoto e 4e pod kapaka se krie iznenadata
  • #40
    ! ( преди 14 години )
    Хора които не са карали БМВ няма как да разберат колко гениален и удобен е салона на всяко едно БМВ! Няма как шофьорчета на вагинални автомобили да разберат за какво става въпрос!
  • #39
    ! ( преди 14 години )
    Екстра е колата само ако вземат да махнат тази напречна фуга от предния капак ще стане екстра .
  • #38
    Анонимен ( преди 14 години )
    Доооолу горе,бива....Ама то като старото бе!
  • #37
    Голфос ( преди 14 години )
    Нищо ново не виждам аз.Жив дарак си е.
  • #36
    Striker ( преди 14 години )
    Лично на мен ми харесва страшно много! Просто идеалната кола в този клас! То май и в другите класове БМВ пак отвяха всички де.
  • #35
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мойте уважения към феновете на БМВ, но интериора не блести с нищо, даже е много грозноват - дръжките на вратите в края им имитират дръжката на кошница, таблото с тая изрезка - не е лоша идеята, но отворите за въздух са много четвъртити и радиото,СД също, стоят някак си изкуствено, единственото хубаво изглеждат уредите за скорост, обороти. Интериора на БМВ, както и на новите Мерцедеси са слаби.
  • #34
    Анонимен ( преди 14 години )
    Никаква еволюция а обикновена резолюция, почти като на ООН преди години. Фаровете са ги окъкали с това издължение и събиране с предната решетка, предишните бяха много по хубави и отваряха много предницата, до като сега предницата заради тях изглежда грозновата, язък!
fallback
Последни