fallback

Toyota е автомобилна марка №1

Следват я Mercedes-Benz и BMW.

В тазгодишното издание на класацията Best Global Brands 2011 се наблюдава добро представяне на повечето автомобилни марки. Класацията, подреждаща всички видове марки според финансовата им стабилност се оглавява от Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google и General Electric.Тази година повечето автомобилни производители се изкачват в класацията, като изключение прави Ferrari, която се срина от 91 на 99 място. Спад в подреждането се наблюдава и при Toyota, с три места (от 8-мо на 11-то), но въпреки това японците запазват лидерската си позиция при автомобилните марки.Втори в подреждането е Mercedes-Benz, който заема 12 позиция сред всички марки на пазара, а след него се подрежда BMW. Добро впечатление прави и Nissan, който успя да влезе в класацията, след четири годишно отсъствие.В тазгодишното издание на Best Global Brands влизат още: BMW, заемащ 15-то място, Honda, която се изкачва с една позиция и заема 19-то място, Volkswagen, който се изчаква от 53-то на 47-мо място, Ford (50-то място),  Audi и Hyundai, които се изкачват с по четири места и заемат съответно 59-то и 61-во място, Porsche на 72-ро място, Nissan на 90-то място и Ferrari на 99-то място.

Тагове:
fallback
  • #160
    Анонимен ( преди 12 години )
    Трошьота и висока цена си е смях... акциите им паднаха драстично след сервизните акции, истината за ниското качество и накрая като капак земетресението... така че е смехотворно да се твърди че най-забуксувалата автомобилна компания е даже в топ 5...
  • #159
    Well ( преди 12 години )
    ..И пак има субективизъм, особено в подобни класации. Въпреки всичко, Кока Кола и Мерцедес Бенц тази година празнуват 125 години от създаването си. Това е повече от достойно за уважение. п.п. а колко хора станаха милиардери с подобни "цени" на разни марки, без особена реалност..Сега "газим" в резултата..Кризичка е!
  • #158
    Цена на марката ( преди 12 години )
    Цената на една марка определя цялостната работа и продукта ,който тази марка произвежда. Цената на една марка ни показва колко силна е една марка в областта,в която процедира. По-скъпо оценените марки имат по-скъпи акции на пазара,а никой не плаща повече пари за акция без смисъл. Всичко е дълбоко подплатено с факти и постижения на марката.
  • #157
    Анонимен ( преди 12 години )
    Истината е че немците са закостенели традиционалисти.Дай им дизел да им трака и пуши и това им стига.Други измислиха Комънрейла и те го изкопираха,други измислиха променливото газоразпределение и те почнаха да го правят(колко успешно е друга тема) и още колко много неща копират не е истина.Преди време се мъчиха да докажат хибридите колко са безполезни,а сега всички са се впрегнали да ги правят.От кого ги копираха питам
  • #156
    Well ( преди 12 години )
    След II-рата световна война Япония се намира на дъното. Развитието и започва с това,че къса с "императорското" си минало, защото разбират, че света е напреднал страшно много, а те живеят по средновековен терпит.От този момент нататък Япония живва икономически благодарение за западния "знам как". Затова до голяма степен успеха им днес се дължи именно на споделен опит.Това, че доразвиват всичко, защото японците са хора с огромен потенциал също е истина!Поздрави!
  • #155
    Анонимен ( преди 12 години )
    А пък боклуксус :(((
  • #154
    Анонимен ( преди 12 години )
    Трошьота :(
  • #153
    Анонимен ( преди 12 години )
    олито пак нещо не е разбрало
  • #152
    Аман от олигофрени ( преди 12 години )
    Ало.президента!Пиеш ли си редовно хапчетата?Какво точно искаше да кажеш?...Всеки има право на мнение.Никой не може да ме убеди,че немските машини са по-некачествени от японските.Абсурд!
  • #151
    Анонимен ( преди 12 години )
    кво менте бе пич, тойотките са жалки китайски трушиени бидони. На лексусчетата шефа им сам си казва че му се иска да може да предложи на клиентите дизайн ала АУДИ
fallback
Последни