IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW води в премиум сегмента в САЩ

Голяма заслуга за добрите резултати има новото Х3.

BMW води в премиум сегмента в САЩ

BMW е номер едно по продажби в премиум сегмента в САЩ, следван от Mercedes-Benz и дългогодишния лидер Lexus.

През месец септември баварската марка бележи ръст от 19%, спрямо същия месец на миналата година, реализирайки на пазара в САЩ 21,750 возила.

Mercedes-Benz също бележи увеличение при продажбите си за месец септември (+9%), реализирайки на пазара в САЩ 21,649 возила.

Lexus изживява тежки месеци след цунамито в Япония. Лидерът в премиум сегмента в САЩ през последните 11 години, бележи спад при продажбите с 12% за месец септември, реализирайки на пазара 14,995 автомобила.

За периода януари-септември 2011 година, класацията изглежда аналогично. BMW води с 177,679 продадени возила, следван от Mercedes-Benz (169,862) и Lexus (135,647).

Голяма заслуга за добрите резултати на BMW има новото Х3, което е увеличило продажбите си с над четири пъти от началото на годината. През септември 2011 година баварците са продали 1,853 броя от Х3, докато през същия месец на миналата година продажбите са били едва 146.

0 от 500
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    Гледам класния лексус нещо не се купува, дори и с новата промоция плащаш 2 получаваш 3, дори и от ***. Всеки един от бедните японски емигранти - 135,647 си е взел и сега нема повече болни пациенти.
  • #25
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Лексус е класа ( преди 14 години )
    Lexus си е Lexus. Класа си е. Евтините пластмасови БМВ-та седят по сервизите постоянно счупени и са по-евтини от Лексусите.
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 14 години )
    BMW е номер едно по продажби в премиум сегмента в САЩ
  • #23
    0 rate up comment 4 rate down comment
    USA ( преди 14 години )
    Verno li be ANONIMEN. Prosta GLAVA si ti Prosta. Takmo izliazoh na van i kakvo da gledam BMW do BMW Ha ha ha smiah.Vig na kartata kade e USA i posle davai ocenki koe i kak. Tikva smotana.
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 14 години )
    poglednete izsledvaneto na nai-golyamata kompaniya za sravnenie na productite v sveta-interbrand.com-[best global brands]i shte vidite,4e TOYOTA e nomer edno pri avtomobilnite marki v sveta!otvorete si o4ite,zaslepeni puberi.
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 14 години )
    kato premine cunami i nad germaniya,po-veroyatno finansovo,togava druga pesen shte zapeete!kudeto e teklo 11g. , pak shte te4e,no tova ne zavisi ot vas smradlivi selyan4eta!
  • #20
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Няма точка на планетата където Лексус да е преди БМВ по продажби."----------------------------------Lexus изживява тежки месеци след цунамито в Япония. Лидерът в премиум сегмента в САЩ през последните 11 години, бележи спад при продажбите с 12% за месец септември Bez zemetresenie i cunami germancite go igra[t 3-ta cigulka sled Leksus
  • #19
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Лексусе какво стана бе ***, като ти обяснявях че БМВ и Мерцедес са по търсени от Лексус в САЩ, ти ми обясняваше че не било вярно. *** тикво чети статията и плачи. Няма точка на планетата където Лексус да е преди БМВ по продажби. И това е защото Лексус са много назад с матеряла спрямо германците.
  • #18
    10 rate up comment 4 rate down comment
    STOEN40 ( преди 14 години )
    A V4ERA VIDEH NOVATA PETICA - S PLOVDIVSKI NOMER, BRE KRASIVA RABOTA, AMA SAMOTO SAVARSHENSTVO, SABRA MI O4ITE, BRAVO, IMA ZA6TO DA SA NOMER 1......
  • #17
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    :) - дума сигОрно няма, и като видя така написано ми се драйфа! Няма как да се замислим върху думите ти, щом си неграмотен!По темата: БМВ технологично и дизайнерски (имам предвид, че всичко в колата си е на мястото и е удобно) вървят само напред, но това технологично се отразява зле на цената. В крайна сметка в икономическа криза не е хубаво БМВ 1-чка с активно окачване и 8 скоростен автоматик да струва 78 бона, нали? :)