fallback

Отново за завръщането на Datsun

Изданието Auto Express съобщава, че Nissan е удължил правата си над Datsun и дори е създал ново лого на марката.

През 80-те години на миналия век всички модели на Datsun станаха Nissan, макар тогава Datsun да беше много популярен автомобил, особено в Япония  с малките си модели Seventies 240Z и Sunny.
 
 
Ако Datsun се завърне, това ще бъде като отделна марка в Nissan, с която ще се произвеждат автомобили с по-ниска цена. Нещо като Рено и Дачиа. Първоначално Datsun ще се продава в развиващите се страни, но в зависимост от успеха, може да се появи и в Европа.
 
Новите модели с марката Датсун ще бъдат част от плана „Power88“, според който японците ще пускат по един нов модел на всеки 6 седмици през следващите 6 години.
 
Говорител на Nissan казва: „Гледаме различни възможности да увеличим производството, включително и с пускането на нови марки. Сега подсигуряваме собствеността си над името Datsun. Ако го използваме, това първоначално ще бъде в големи пазари като тези в Китай и Русия“.
 
Дизайнерите в  Nissan вече създадоха концепция на Datsun, четириместен автомобил наречен  Xlink, който е с хибридна система на задвижване с дизелов двигател и електромотор. Спортното купе има привлекателен външен вид и ако има и привлекателна цена, може да стане успешен модел достоен за завръщането на една славна марка като Datsun.  
Тагове:
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 12 години )
    Well, смислени коментари си дал! И много правилни!
  • #10
    Well ( преди 12 години )
    Най-точно казано според мен е "Правилно пресметнат риск". В тия времена повярвайте ми, особено в този бранш, никой няма да тръгне за идеята само. Изключение правят китайците, щото са голям развиващ се пазар - произвеждаш нещо, рекламираш го подобаващо добре и си ок. Когато тук предните години отчитахме между 30 и 60 % спад в продажби там бяха същите проценти ама тренда беше положителен..
  • #9
    Нисанчо ( преди 12 години )
    123, Well, прави сте. Автомобилните компании са търг. организации и главната им цел е печалбата. Подобни решения се взимат в резултат на пазарни анализи и проучвания, друг път просто експериментират. Във втория случай има по-голям риск, но за сметка на това печалбата потенциално е по-голяма. Времето ще покаже, дали в случая ще спечелят или загубят. По-вероятно според мен е първото.
  • #8
    Well ( преди 12 години )
    До 123, Наистина има голям резон в подобна стъпка. Еднакви платформи, различни модели, тези по-скъпите ще носят повечко печалба.. Но не съм много сигурен в ползването на едни и същи щоуруми. Работил съм в мултибранд фирма и не мисля, че това е удачен вариант. Губи се идентичност. Но пък в крайна сметка търговските отдели кой ли ги пита :) Високите нива определят структурата :)
  • #7
    Анонимен ( преди 12 години )
    За открехнатия анонимник (надявам се да може да чете):Renault-Nissan Alliance is a strategic partnership between Paris-based Renault and Yokohama, Japan-based Nissan, which together sell one in 10 cars worldwide.[1] The companies, which have been strategic partners since 1999, have 350,000 employees and five major brands: Renault, Nissan, Renault Samsung Motors, Dacia and Infiniti.[2] They sold 7.28 million cars in 190 countries in 2010, behind Toyota and General Motors for total volume.
  • #6
    TURBO_CHARGED ( преди 12 години )
    лепим една газова и ай в Бугурещ на изложението
  • #5
    Анонимен ( преди 12 години )
    Рено и Нисан не са един концерн.Преди да пишете глупости се информирайте поне малко!
  • #4
    Анонимен ( преди 12 години )
    А къде е Нисанчо :D
  • #3
    КБ ( преди 12 години )
    Е, щом го казват, значи ще е евтина. Нищо чудно да ползват и платформата на Дачия :) Нали са един концерн. Виждали сме и "крилати" Дачии по изложенията, но това не направи марката скъпа.
  • #2
    дон Шопеску ( преди 12 години )
    Тази картинка говори за всичко друго но не и за евтина кола от сегмента на Дачия
fallback
Последни