IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи снимки на Polo R

Очакваме 210 к.с. от 1.6-литров двигател.

Първи снимки на Polo R

Първо се появи информация, че Volkswagen работи по R-версия на Polo, а след това, че се е отказал от този автомобил.

Днешните шпионски снимки, най-накрая потвърждават, че ще има гореща версия на Polo. Те са заснети в Испания, където протичат тестовете на бъдещото Polo R, все още носещо бодикит на Polo GTI.

Най-бързото Polo вероятно ще се появи на пазара през следващата година, като ще се задвижва от бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра със системата за директно впръскване на горивото.

Мощността му се очаква да бъде около 210 к.с., а не 300 к.с., както е при Polo R WRC. Задвижването ще бъде към предните колела. Ускорението от място до 100 км/час ще бъде в рамките на шест секунди, твърдят запознати.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #26
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до инж. Николов ( преди 14 години )
    Г-н Инженер, бива ли да вдигате самочувствието на *те си знаят кои* с недомислени заучени фрази?Сигурно сте по-голям Инженер от немските специалисти от TUV и AutoBild защото те не са на Вашето мнение.Поздрави от един обикновен гражданин.
  • #25
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Лека врата, гадна пластмаса. Момче ,качи се в Авенсис да видиш дали е с леки врати и с евтина пластмаса. Вратите се затварят със стабилното хлуп, а таблото е класа над Пасат.
  • #24
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да, погледнали сме статистиките и сме видяли,че по първите места са японските автомобили и единственият немски е порше. И той е там,защото се кара сезонно и е по принцип втори автомобил, а не за друго.
  • #23
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Пасатчето ( преди 14 години )
    "повечето богати,известни и бохеми" Я ги назови кои са тези или само нещо си чул някъде. Хаха Ами всеки иска да има здрава кола. Вие като искате щайги си карайте германските таратайки. Богати, известни и бохеми.... Lexus LFA 375 000 долара. Германските дачиики са няколко пъти по-евтини.Ама нали са за бохеми, кои бохеми -дебели германски чичковци с бирени шкембета и мустаци,които дъвчат наденица и пият наливна бира ли? Не ставай жалък.
  • #22
    11 rate up comment 4 rate down comment
    !!! ( преди 14 години )
    Пичове,хайде стига сте се четкали един на друг...,погледнете статистиките за надеждност и пак говорете...и моля не давайте пример с марки като Порше и Бентли.
  • #21
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Пасатчето ( преди 14 години )
    Германците от немските технически прегледи не мислят така. При най-старите коли първите места са само японски коли и порше.Германските кошници са в средата на таблицата и на дъното. Значи минаваш 200 000км. и сменяш с друго ако имаш пари, ако нямаш ходиш по сервизите с немската пръчка. Докато японските те задминават и ти се подсмихват леко.Хаха
  • #20
    8 rate up comment 8 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Имам чувството ,че най-големите скъперници си купуват японски коли.Тях ги интересува единствено да им е евтино.То затова и повечето богати,известни и бохеми не карат японски дръгели.Карайте си бангиите ако искате и 100 години без да ви се чупят и си вземете и една грозна жена да не харчи по магазините.И като отворите вратата не се чудете що е лека и вътре има гадна пластмаса и гадна брънтия...
  • #19
    8 rate up comment 8 rate down comment
    1111 ( преди 14 години )
    "Специалистите" с японски кошници на възрастта на застаряващ тийнейджър да не дават "компетентни мнения" в статия за Фолксваген!!!
  • #18
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Реалист ( преди 14 години )
    Истината е, че японски коли над 15 години много рядко се срещат, защото просто се разпадат...Друг е въпроса, че една кола трябва да се кара 7-8 години, както казва колегата с Пасата. След това се сменя с по-нов модел и така...Това не е семейното Жигули отпреди 1989 година, за да го карате 40 години и да се хвалите "как не се чупи"! Автомобилът се обслужва само с консумативи и след като мине 200 хил. километра се заменят с нов, хората на Запад не са прости!
  • #17
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Пасатчето ( преди 14 години )
    Да, примерите не са много здрави за разлика от останалите японски.