Нови са фаровете, доста по-елегантни, както и радиаторната решетка, опростена шестоъгълна с три широки хоризонтални лайсни.

Нови са и диодните мигачи разположени във външните огледала. В задната част промени почти липсват, дори и след три години на пазара от Renault са решили да не променят нищо в тази част на автомобила.

Трите предлагани и досега двигателя с този модел остават - 2.0 dCi (M9R) с две версии на мощност 110 и 127 kW и бензиновият (TR25) с 4 цилиндъра и обем 2.5 литра с мощност 126 kW.

При версията 4x4 с турбодизелов двигател производителят дава нов среден разход, който се е понижил от досегашните 6.6 литра на 100 км на 5.7 литра на 100 км.

Още по-изразителна е промяната при версията със същия двигател но с автоматична трансмисия – от 7.4 на 6.2 литра на 100 км.



0