fallback

Още за новото Porsche 911

Премиерата на новото Porsche 911 е съвсем скоро във Франкфурт.

Изданието  Carscoop публикува някои предварителни технически данни за автомобила, които ви предлагаме. Новата генерация на семейство 911 е с кодово име 991.
 
 
Първата съществена промяна е в размерите на колесната база, която е по-дълга със 100 мм в сравнение с тази на предшественика си. Това дава по-голяма стабилност на пътя и повишава пространството в интериора. За сметка на увеличеното разстояние между осите, автомобилът има по-къси превеси и отпред и отзад.
 
 
Друга съществена промяна е намаленото собствено тегло на новия 911. Използваните олекотени материали и сплави са помогнали собственото тегло на колата да бъде намалено с 45 кг. В изданието посочват и двигателите, които ще бъдат монтирани на стандартната Carrera, boxer с обем 3.4 литра, 6 цилиндъра и мощност 350 к.с., и на  Carrera S, която ще бъде с модернизиран двигател с обем 3.8 литра и мощност от 400 к.с.
 
 
Двигателите ще се комбинират с първата механична скоростна кутия със седем степени или с познатия автомат  PDK с два съединителя. 911 Carrera с PDK ще ускорява от място до 100 кмСчас за 4.6 секунди (за 4.4 секунди когато е с пакета Sport Chrono Pack), докато Carrera S с PDK, ще ускорява за 4.3 секунди (4.1 секунди с  пакета Sport Chrono Pack).
 
 
Така новите модели ще бъдат малко по-бързи от предшествениците си, но в същото време ще имат и по-нисък разход на гориво от тях. 911 Carrera с PDK ще има комбиниран среден разход от 8.2 литра на 100 км, а разходът на Carrera S PDK е 8.7 литра на 100 км.
Тагове:
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 12 години )
    не съм фен на групата волксваген!Няма и да бъда.Определено не ме кефи политиката им, нито безличните нови моделиНо порше 911, за разлика от другите модели на марката порше(кайен, кайман, панамера) е друга бира една кола, която само като я видя и ми се приисква да се кача и да я карам ня някъде, без значение посоката сутрин рано по изгрев слънце...просто красив, а на този модел не ме кефят само дневните светлини, не им е там мястото, долу на черната решетка на предишния модел бяха по-добре
  • #22
    A3 ( преди 12 години )
    Sava tuka te podkrepqm,naistina ne moje VW da probutwat nov Beetle s predno i preden dwigatel,emi ne stawa maika.To ot jelanie za malko razhodi i golqma pe4alba nakraq 6te duhat supata....
  • #21
    бе ( преди 12 години )
    кво му е новото ?седе ,че от 30 години едно и също? а цената къде остана между другото;))хубава с голям двигател и без багажник за Бг нестава е и доста пари в брой!Има други автомобили дето си струват в пъти...
  • #20
    Ime ( преди 12 години )
    Гледах преди 2/3 нди една серия на Топ Гиър и ставаше дума точно за това ново Порше. Ново, ново, почти всичките му части нови, а са едно към едно почти като на старото, нищо пипнато по дизайна. Отделно пътното повеение абсолютно същото като на предният модел...абе изобщо същото, само дето за 3к отгоре топката на скоростният лост ти остава в ръката.А иначе Порше....ех, уникална кола, качвал съм се и съм ссе возил в някои стари моели...страхотна тръпка.
  • #19
    :) ( преди 12 години )
    Колеги моля ви, само това че казвате нещо лошо за Порше или по точно за 911 само по себе си говори за автомобилната ви култура !
  • #18
    porscheto ( преди 12 години )
    kolegata pod mene e mnogo prav nai dobroto nqma nujda ot promqna ka4ete se pokaraite i togava govorete i nai ve4e 4etete istoriq aide leka ve4er
  • #17
    KLASIKA ( преди 12 години )
    До ПичУважаеми колега,Поршето е купето на Костенурката!Тя се произвеждаше 60г.без изменения!От Фолксваген,които имат правата за производството я спряха в Мексико и Бразилия,защото новата им издънка-зле прикрития голф наречен:нюв бийтъл не се купуваше.Всеки предпочиташе оригинала!!!Така,че това е чара,това е Порше:50г-EWERGREEN !!!Няма смисъл нищо да се променя,всичко е гениално и вече измислено!Костенурката и Порше са колите!Еднодневките само ги обновявят,защото са еднодневки!Приятна вечер
  • #16
    Пич ( преди 12 години )
    Малее , голяма мъка.50 години никакъв напредък по отношение на дизайна.Извинявайте мили немски фенове но тове е явно мечтата на пенсионера/немския де/,събужда се и всичко си е както през 1950, 60 , 70 , абе няма значение.Мъка, мъка.
  • #15
    Михаил ( преди 12 години )
    Идеалната кола за готино футболистче като мен, да возя гаджетата.
  • #14
    !!! ( преди 12 години )
    Според специалистите е най-добрата спортна кола за ежедневно шофиране....,не съм карал,но адски ме кефи!
fallback
Последни