fallback

Още за новото Porsche 911

Премиерата на новото Porsche 911 е съвсем скоро във Франкфурт.

Изданието  Carscoop публикува някои предварителни технически данни за автомобила, които ви предлагаме. Новата генерация на семейство 911 е с кодово име 991.
 
 
Първата съществена промяна е в размерите на колесната база, която е по-дълга със 100 мм в сравнение с тази на предшественика си. Това дава по-голяма стабилност на пътя и повишава пространството в интериора. За сметка на увеличеното разстояние между осите, автомобилът има по-къси превеси и отпред и отзад.
 
 
Друга съществена промяна е намаленото собствено тегло на новия 911. Използваните олекотени материали и сплави са помогнали собственото тегло на колата да бъде намалено с 45 кг. В изданието посочват и двигателите, които ще бъдат монтирани на стандартната Carrera, boxer с обем 3.4 литра, 6 цилиндъра и мощност 350 к.с., и на  Carrera S, която ще бъде с модернизиран двигател с обем 3.8 литра и мощност от 400 к.с.
 
 
Двигателите ще се комбинират с първата механична скоростна кутия със седем степени или с познатия автомат  PDK с два съединителя. 911 Carrera с PDK ще ускорява от място до 100 кмСчас за 4.6 секунди (за 4.4 секунди когато е с пакета Sport Chrono Pack), докато Carrera S с PDK, ще ускорява за 4.3 секунди (4.1 секунди с  пакета Sport Chrono Pack).
 
 
Така новите модели ще бъдат малко по-бързи от предшествениците си, но в същото време ще имат и по-нисък разход на гориво от тях. 911 Carrera с PDK ще има комбиниран среден разход от 8.2 литра на 100 км, а разходът на Carrera S PDK е 8.7 литра на 100 км.
Тагове:
fallback
  • #13
    бавареца ( преди 12 години )
    Трифорсе развесели ме здраво. ти си си направо атеист - няма леко тук. а иконите изобщо не им е мястото в църквата - господ така е казал, само че църквата е двулична и комерсиална.затова спокойно казвам за че и това порше е Икона - като предните. но аз по скоро предпочитам gt-R.
  • #12
    trex ( преди 12 години )
    С около 3 000 евро по-скъпо от предишното поколение, но си заслужава увеличението. Мамина златна.
  • #11
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това не може да се сравнява с Ferrari! По никой параграф!
  • #10
    Анонимен ( преди 12 години )
    azz = *** = не му става :(
  • #9
    azz ( преди 12 години )
    Порше= ФВ - не става!
  • #8
    Triforce ( преди 12 години )
    бавареца, дразни ме думата икона - леко атеист си падам! Иконите са в църквата ;)А че колата е ненормална, няма две мнения по въпроса! Винаги съм предпочитал Порше пред Ферари, Ламборгини и т.н. :)
  • #7
    Анонимен ( преди 12 години )
    Всичко си е точно както е било преди.Прилича на VW Beetle.Браво на порше.Вече мога да купя едно на баба ми.хахаха
  • #6
    KLASIKA ( преди 12 години )
    Добър ден,щастливо прекарване на всички!Отпред вече прилича на старите поршета.Значи вече мога да го определя като Порше.Намалили са големината на предното стъкло,като на истинско Порше,а не както беше като модна еднодневка с голямо наклонено стъкло,което е непривично за Порше-дотук добре!Намалили са задните стопове да не приличат на модерните изгъзици-малки типични за Порше.Само гърба все още малко стърчи,но са тръгнали по прав път-вече са напред в историята си-върнаха се в бъдещето.
  • #5
    бавареца ( преди 12 години )
    кланям се трифорсе. всеки път като ми се случи за малко да карам зада порше си бия главата у волана. каква задница! особено на S карера и турбо. кланяма се.
  • #4
    М. ( преди 12 години )
    Нямам Търпения да видя дупетата на Карера 4 С, ГТ2, ГТ3 и Турбо :):) просто ще е нещо Фрапиращо :Р
fallback
Последни