Става въпрос за бензиновите турбоагрегати с обем 1.4 и 2.0 литра, които ще бъдат предлагани на повече пазари в Европа. От Opel съобщиха, че започват да монтират по-масово новия бензинов турбодвигател с обем 1.4 литра, като той ще замени масово монтирания досега бензинов атмосферен двигател с обем 1.8 литра.

Новият двигател макар и доста по-малък, ще предлага същата мощност от 140 к.с. която има и по-големия атмосферен двигател. Новият 1.4-liter Turbo ecoFLEX подсигурява ускорение на Insignia от 0 до 100 km/h за 10.9 секунди и максимална скорост от 205km/h. Според производителя средният разход на гориво при този двигател е 5.9 литра на 100 км, а вредните емисии CO2 са 134g/km.
По-силният бензинов турбодвигател с обем 2.0 литра има мощност от 250 к.с. (184kW). С него Insignia 4x4 ускорява от място до 100km/h) за 7.5 секунди, докато максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Средният разход на гориво е 8.9 литра на 100 км, а вредните емисии CO2 са 209g/km.

За новата моделна година, Opel ще пусне и версия на двулитровия бензинов турбодвигател с мощност 220 к.с., която ще се монтира на Insignia със задвижване на предните колела. В този случай средният разход на гориво ще бъде 7.6 литра на 100 км., а вредните емисии CO2 са 179g/km.
Модернизираният модел 2012 на Opel Insignia ще бъде показан за първи път на автомобилния салон във Франкфурт.


1