IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi S8 с 4.0 TFSI

Новата генерация на Audi S8 вече преминава през тестове.

Audi S8 с 4.0 TFSI
В интернет се появиха първите снимки. Това което нао пръв поглед изглежда като обичаен автомобил Audi A8, за окото на опитния „шпионски фотограф“ е новото поколение на S8.
 
 
За това говорят по-големите спирачни механизми, четирите накрайници на ауспуха, характерни за автомобилите с двигатели с 8 и 12 цилиндъра. Засега не е ясно какво се крие под капака на двигателя при този тестов автомобил. Най-вероятно обаче, това е четирилитров двигател с осем цилиндъра и турбина.
 
От Audi заявиха, че се отказват от V10, затова най-логичният избор е 4.0 TFSI. Същият тази есен ще видим при S6 quattro и S7 Sportback quattro. Двигателят с мощност 300 kW и максимален въртящ момент 550 Nm ще се комбинира с трансмисия имаща два съединителя и седем степени.
 
 
При бъдещият S6 този двигател ще замени атмосферния 5.2 V10 FSI (320 kW, 540 Nm) от миналата генерация. Следващите две версии на 4.0 TFSI са предназначени за семейството на A8. Базисната, с мощност 309 kW, ще запълни пространството между атмосферния 4.2 V8 FSI (273 kW) и 6.3 W12 FSI (368 kW). Ще се конкурира с BMW 750i (300 kW) и Mercedes S 500 (320 kW) които идват от би-турбо с 8 цилиндъра.
 
 
За Audi S8 ще бъде най-силната версия на новия двигател с 8 цилиндъра и турбина, с мощност 381 kW (518 k.с.), като ще се конкурира с новия Mercedes S 63 AMG (400 kW) и Jaguar XJ Supersport (375 kW). Така за първи път в историята на семейство Audi A8, спортната версия S8 ще бъде по-мощна от луксозната A8 L W12.
 
Новият двигател при семейство A8 ще видим от есента, като и двете версии ще се комбинират с автоматични трансмисии с осем степени.
0 от 500
  • #11
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Този автомобил е абсолютна скука.На Аудитата само интериора ми харесваше,а на това и той е под всякаква критика.Старата 8-ца е по-добра.
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    sashko ( преди 14 години )
    S tramsitria imacha dvam sedelanitela i sedem stepeni.750i /300km\ i merchedes s 500 /320km\ koito idva ot bi-turbo s 8 cherindra.Transmisii s osem stepeni.
  • #9
    15 rate up comment 5 rate down comment
    jok ( преди 14 години )
    Audi e edna ot markite koito mnogo haresvam,oba4e tozi model e mnogo trudno da go napraviat da izglejda sporten,prosto koncepciata mu e po-razli4na.
  • #8
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Предницата на тази кола е убийствена !!! Отстрани и отзад си е консервативна, но все пак това е лимузина и няма как да я направят да е нещо друго.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    за стоповете ( преди 14 години )
    дизайна на всичко нови стопове е такъв с изтеглен на вътре към регистрационната табела. ако забележим опел калибра 95 ще забележим че дизайна на такъв вид стопове е от тогава ... наблюдава се още при сегашните модели на бмв и др.
  • #6
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    не знам защо ауди се насочиха към тези фарове отзад - прилича на старите мерцедес е-класа. грозно и остаряло...
  • #5
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Искам Audi S8, 4.2 TDI. Да го направят спортно, да увеличат малко повече динамиката и както М. написа по-долу, ще е достатъчно :)
  • #4
    24 rate up comment 14 rate down comment
    иван ( преди 14 години )
    Новата А8-ца е зерски готина мен ме радва максимално.
  • #3
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами хубаво е да има повечко коне.
  • #2
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    стария модел ми харесва повече. не че този е лош разбира се, просто дизайна не ми допада много... каква машина само!!! какви двигатели бе и без двигател я взимам.