fallback

Алуминий, карбон, а сега - Порцелан!

Bugatti L'Or Blanc - първото возило, което използва порцелан.

Какви ли не материали се използват в автомобилната индустрия - стомана, алуминий, титан, керамика, фибростъкло, карбон..., а вече и порцелан. Точно така, порцелан!Всички снимкиЛюбимият на домакините материал се използва за първи път (официално) в автомобилната индустрия, при това на не какъв да е автомобил, а най-бързият в света.Разбира се става дума за Bugatti Veyron, чийто продажби приключиха преди броени дни. Това обаче не означава, че няма да видим няколко ексклузивни серии на суперавтомобила, като тази на снимките.Означена е като "L'Or Blanc" (бяло злато), базирана е на суперкабриото Bugatti Veyron Grand Sport и е произведена в един единствен екземпляр. Уникалният автомобил е създаден в сътрудничество с фирмата KPM - Königliche Porzellan-Manufaktur, която се занимава с производството на порцеланови изделия.Именно изделията на KPM правят бруталния Veyron Grand Sport уникален. Порцеланът на KPM е използван както в интериора, така и в екстериора.Изделията явно са скъпи, защото цената на Bugatti L'Or Blanc е €1.65 милиона.

Тагове:
fallback
  • #25
    Реф ( преди 13 години )
    В екстериора не е използван порцелан ама карай. :)
  • #24
    Учтивият Лос ( преди 13 години )
    Разликата в цената идва не от друго, ами от разликата в нивото на луксът, който при McLaren F1, Gumpert Apollo и още много други отсъства напълно. Може да е от групата на VAG, но трябва да си изключително ограничен и завистлив ***, за да не признаеш, че бугатито е шедьовър откъдето и да го погледнеш!
  • #23
    da ( преди 13 години )
    nadiavam se komentarite v tozi sait da ne sa predstavitelna izvadka na bulgarskia narod ... ili tuka pishat samo papchivi teenageri koito gledat po edno holivudsko filmche vsiaka vecher, a knigite za tiah sa obida i totalna zaguba na vreme
  • #22
    играч ( преди 13 години )
    Този под мен е много просД,или злобен,а може би и двете.... Бугати бил скъп ***,McLaren-a бил в пъти по-евтин.... Еди кое си било само с няколко стотни по-бързо..... Ти с колко искаш да е по-бързо бе байко? С 1 минута ли? По тази логика във Формула 1, Ред Бул И Макларън са ***,щото са само с няколко хилядни по-бързи от останалите...
  • #21
    Ime ( преди 13 години )
    Но нека оставим настрани Гъмперта. Да вземем следното клипче.. Veyron vs McLaren F1/Мамка му...пак Бугати е по- бърз...от с пъти евтина кола, произвеждана през 92 ли беше? И пак успя да я дръпне чак малко преди края на драг пистата...Уникално, невероятно...Дори са използвали самолетни сплави, толков са модерни, че дори самите те са си ги измислили... Скъп и безмислен *** за малкопишковци.
  • #20
    Ime ( преди 13 години )
    Мдааа, нека сравним...Да вземем за пример клипчето на анонимният кто за начало.Какво вижддаме там- мамка му, Бугати е по бурзо с 3 стотни от Гумперт...баси якото...Чай си го купя...колко? милион и колко е сс версията? А Гъмперта...само 300к евро... Баси майката, за тея пари само това ли успяха да направят..
  • #19
    zoom-zoom ( преди 13 години )
    a pri katastrofa kvo pravim s porcelana, a!? KOQ ORGANIZACIQ 6TE PUSNE TVA NE6TO NA PUTQ, KATO NE E SAFE!?
  • #18
    Анонимен ( преди 13 години )
  • #17
    Анонимен ( преди 13 години )
    На пистата Bugatti Super Sport няма равен. Ето ви едно образователно клипче. и на равна писта и на писта със завои, няма Ферари,няма Зонда,Мазерати,Ламборджини, дори най-бързата кола на писта Гъмпет Аполо която е и лидера на Нюрбургринг се класира на пистата след Bugatti SS:
  • #16
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ква писта бе селски, нали ти казах да четеш. Ти пак ли си чоплиш носа за да родиш няква нова тъпня? И на писта няма кой да бие Вейрон супер спорт. Повечко четене, по-малко *** ще изглеждаш в очите на хората.
fallback
Последни