Днес Chevrolet официално представи ново си фирмено мото в Европа. Тази стъпка съвпада със стогодишния юбилей на компанията и подкрепя тазгодишните премиери на седем нови модела.
"Обединеното мото "Chevrolet - Make it happen" се обръща към възприемания от всички като важен елемент от американската култура дух на силното самочувствие, на волята и неограничените възможности, които ни дават кураж да грабнем и да се възползваме от всяка предоставила се възможност и да живеем пълноценно живота си всеки ден", отбеляза Уейн Бранън, президент на Chevrolet Europe.
"Новите телевизионни и печатни реклами ще покажат на зрителите колко съществено е да не пропускат важните възможности в своя живот с посланието „никога вече пропуснати възможности”, допълни Бранън.
"Кампанията използва характерни американски елементи, които позволяват на зрителите да влязат в контакт с този дух на оптимизъм и нови възможности – типични места, свързвани със САЩ като тихоокеанското крайбрежие, градските контури на Лос Анджелис, пустинните местности в щата Аризона, типични образи от киното и фотографията, както и американска музика," сподели Ерик Верпиер, директор маркетинг на Chevrolet за Европа.
Кампанията под мотото "make it happen" ще включва пълната гама автомобили, предлагани от Chevrolet – мини, малки и компактни, SUV-модели, емблематичните спортни Camaro и Corvette, както и електромобила с възможност за удължаване на пробега Volt.


3