IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volt или Leaf?

Макар на външен вид Nissan Leaf и Chevrolet Volt да са доста различни автомобили, всъщност имат и доста прилики.

Volt или Leaf?
Това са два от най-високотехнологичните автомобили произвеждани серийно в момента. Това ги прави основни съперници на пазара и експертите следят с интерес кой от двата автомобила ще се представи по-добре.
 
 
Личи, че това съперничество е много оспорвано и ако съдим за него по продажбите на двата модела в САЩ през тази година. Продажбите на Nissan Leaf са само със 17 броя повече от продажбите на Chevrolet Volt.
 
 
От Nissan са реализирали от януари до май 2 184 автомобила от модел Leaf, от GM за същото време са продали в Щатите 2 167 броя от Chevrolet Volt. В Chevrolet обаче, се надяват скоро да вземат връх в надпреварата.
 
 
Досега моделът на Chevrolet се продаваше само в 7-8 от щатите на Америка, докато отскоро вече се предлага в цялата страна. От GM решиха също да намалят цената на Volt с 1000 долара и сега автомобилът се продава за 39 995.
 
 
Дори като се отчете държавната субсидия за купувачите на електромобили от 7 500 долара обаче, цената на Volt (32 495 долара) остава доста по-висока от тази на Leaf.
 
 
Японският модел се продава за 32 780 долара, а като се отчете и субсидията, цената става 25 280 долара.
0 от 500
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Реф ( преди 14 години )
    Волтът е много 'убит'? Да ама не.Шевролетът изминава без презареждане 560 км в комбинация със ДВГ-то си. Нисанът - само 160 км. Сега, да си представим, че сте екологично настроена натура и искате да отидете до морето например или изминавате често по-дълги разстояния без възможност да губите няколко часа между предвижванията. Кое ще изберете? :)Електромобилът е още много далеч от функционалността на кола с обикновен ДВГ или дори хибрид.
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    W12 ( преди 14 години )
    Гледайте филма Кой уби електрическата кола и тогава разсъждавайте
  • #5
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Волт е вече убит! Щом чистият електромобил продава повече дори и сега, колкото повече време ще минава ще има все повече зарядни станции за електричество и Кевролетът ще се превръща в динозавър с безсмисленият си бензинов агрегат. Освен това ми се струва, че Кевролетът излезе пръв на пазара.И двата дизайна не са ми съвсем по вкуса, но Нисан има смел и оригинален дизайн, докато Кевролет малко ми циганее с баналния си украшателски дизайн.
  • #4
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    На външен вид Волт,по отношение на цена,ефективност и предполагам качество Нисана.
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    И двете ми харесват! Просто едното е седан, другото е хечбек. Който има предпочитания за купето ще си вземе според нуждите. И двете колици са добре. Вървят на ток, ускоряват доста прилично и си ги зареждаш в контакта у вас :) Друг е въпросът, че са основно за града и кратки междуселищни разходки.
  • #2
    19 rate up comment 2 rate down comment
    OPC ( преди 14 години )
    Като изключим цената Волт ми допада повече от тези две коли.
  • #1
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    май разбираме защо нисан води големичка си е разликатав цената