IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новата 1-Series на BMW

От няколко дни в интернет се появяваха отделни снимки от модел 2012 на BMW 1-Series.

Това е новата 1-Series на BMW
Сега от Баварската фирма публикуват пълни данни много официални снимки за модела.
 
 
От BMW засега показват официално само версията хечбек с пет врати, но почти е сигурно, че новото семейство 1-Series ще включва и хечбек с три врати, купе, кабриолет и нов Gran Turismo по подобие на 3-Series GT.
 
 
Новият модел на 1-Series е станал по-голям. Хечбекът с пет врати е станал по-дълъг с 85 мм (4324 мм), по-широк със 17 мм (1765 мм), докато височината е останала без промяна (1421 мм. Промяната е позволила да се увеличи разстоянието между осите с 30 мм и да достигне 2690 мм. Увеличени са и предната и задна следи, съответно с 51 мм и 72 мм.
 
 
От BMW съобщават, че задните пътници вече имат с 21 мм повече място пред колената си. Увеличен е и обема на багажника с 30 литра и вече побира 360 литра.
 
 
С новият 1-Series се предлага ново поколение на бензиновият турбодвигател с обем 1.6 литра, мощност 170 к.с и максимален въртящ момент 250 Nm. Всъщност този двигател ще се предлага и с по-ниска мощност от 136 к.с. и максимален въртящ момент 220 Nm, който ще се монтира на 316i, докато по-силната версия ще бъде за 118i.
 
 
За феновете на дизеловите двигатели ще бъде на разположение модернизираният двулитров турбодвигател с мощност 116 к.с. при 116d, 143 к.с. при 118d и 184 к.с. при 120d.
 
 
Ще има и версия 116d EfficientDynamics Edition с дизелов двигател с обем 1.6 литра и мощност 116 к.с. и вредни емисии от СО2 под 100 г/км.
 
 
Очаква се новият бензинов двулитров турбодвигател с мощност 240 к.с. да се монтира при 128i, като ще замести сегашният 130i с мощност 258 к.с. и двигател с 6 цилиндъра и обем 3.0 литра.
 
 
Стандартната трансмисия за всички версии ще бъде механична с 6 степени. Ще има и версии с новата автоматична скоростна кутия с 8 степени.
 
 
Моделът е създаден под ръководството на шеф-дизайнерът на BMW Адриан ван Хойдонк, като стилът на новото поколение на „единицата” е по-скоро еволюционна промяна на този от първото поколение.
 
 
Правят впечатление големите фарове удължени силно назад. Промени има и в интериора, като виждаме уголемена централна конзола и изцяло нов волан.
 
 
0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    jok ( преди 14 години )
    Georgi ti si o6te malyk,ne se opitvai da razsyjdava6.A poslednia anonimen,ne razbrah kakvo pak Audi,eto nali statiata e za BMW.Ta otnosno tozi model...ot pryv pogled e dosta grozno,zadnicata verno napomnia polo,edinstveno ot vytre i v profil si mi haresva,a staria model si me kefe6e dosta.Ne moga da ne podmina fakta,4e prili4a mnogo na GT-to osobeno prednicata,vse pak 6te iz4akam da go vidia na jivo,za da si izgradia cialostno mnenie.
  • #13
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Гадна е! Ще си купуваме 5ци :)
  • #12
    17 rate up comment 9 rate down comment
    аз Ф ( преди 14 години )
    с последните модели на BMW мисля че дизайнера работи за конглокенцията :)
  • #11
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Според мен колата се е получила наистина добре! Станала е по-стилна и сериозна, но в същото време спортна и с настроение спрямо предишната първа серия. За мен в момента БМВ имат наистина много сполучливи 7-***, и 5-та серия. Продажбите го доказват. Чакаме новата тройка, макар и и сегашната да не е лоша. Бенгъл, макар и противоречив, вкара много идеи и раздвижи дизайна на БМВ. Сега нещата са повече в период на изглаждане и интерпретация на тези идеи. Феновете на Ауди да няма да разберат това :)
  • #10
    12 rate up comment 12 rate down comment
    iliev555 ( преди 14 години )
    mnogo dobri proporcii i nova vizia na prednata cast opredeleno znacitelno po agresivna ot predhodnia model ima edin problem ce edna cast ot klientite na bmw sa konservativni po otnocenie na dizain i trydno priemat nesto novo no na men opredeleno mi haresva povece ot predisnia model sas sigurnost cupeto ste izglegda mnogo po dobre ot nastoiastia samite linii i formata naprednata cast mnogo povece podhogdat na cupe otkokoto na pokazania variant ste vidite savsem skoro
  • #9
    16 rate up comment 7 rate down comment
    ++ ( преди 14 години )
    грозни фарове отпред, издължени към решетката ?!!!!?@!
  • #8
    27 rate up comment 5 rate down comment
    delta ( преди 14 години )
    Честно казано отвън е ужасна ... Очаквах нещо много по-стилно, а това избива на ретро с тази предница ... Сигурно след време ще свикнем ... А отвътре е нещо съвсем различно - красиво, подредено и с усещане за премиум качество. Вероятно за външния и вътрешния дизайн са ползвали различни дизайнери, но единия е направо за студентската скамейка още...
  • #7
    26 rate up comment 29 rate down comment
    Georgi ( преди 14 години )
    Колата е страхотна!!!!На който не му харесва да си вземе нещо от конглокенцията... А3 има смисъл да се купува... поне като се задава срещу теб се чуди човек А8 ли е,А6 ли е,че те отпред нали са еднакви и поне за секунди хората си мислят че караш хубава кола... но убииии караш скъп Голф :D
  • #6
    24 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Kenef ot novo pokolenie
  • #5
    36 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако това харесва на някой, значи е извратен.