fallback

Световен автомобил на годината 2011

Обявиха носителите на титлите "Автомобил на годината", "Спортен автомобил на годината", "Зелен автомобил на годината" и "Най-красив автомобил на годината".

При откриването на автомобилен салон Ню Йорк 2011 бяха обявени тазгодишните носители на титлата Световен автомобил на годината. По обичай конкурса избира четири победителя в съответните категории, сред които и носителят на най-високото отличие - Световен автомобил на годината. В категорията "Спортен автомобил на годината" е избран Ferrari 458 Italia, който засенчи другите двама финалисти - Porsche 911 Turbo и Mercedes-Benz SLS AMG. За "Най-красив автомобил 2011" се бориха Ferrari 458 Italia, Aston Martin Rapide и Alfa Romeo Giulietta, като победител стана Aston Martin Rapide. При най-екологичните автомобили на годината във финалната част на конкурса се бореха дизеловият BMW 320d EffecientDynamics и два електромобила - Nissan Leaf (Автомобил на годината в Европа) и Chevrolet Volt (Автомобил на годината в Северна Америка). Победителят обаче е само един и това е електрическото возило с удължен пробег - Chevrolet Volt. Носителят на отличието "Световен автомобил на годината 2011", е Nissan Leaf. Той пребори общо 39 кандидата и се наложи във финалната част на конкурса над другите двама претенденти - Audi A8 и BMW 5-Series. Преди година "Световен автомобил на годината" стана VW Polo, като изпревари Toyota Prius и Mercedes-Benz E-Class. "Спортен автомобил на 2010" беше купето Audi R8 V10, при "зелените" през 2010 победи серията Volkswagn BlueMotion, а за автомобил с най-добър дизайн беше признат Chevrolet Camaro.

 
Тагове:
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да, няма ток и това е истината, колкото и минуси да даваш
  • #18
    jok ( преди 13 години )
    Dobre de,kato e tolkova revoliucionen tozi nisan,za6to ne se postaraha v dizaina...mi do 2-te nemski ma6ini e kato niakav plastmasov ***;deto ako se sre6tnat v katastrofa ne znam kakvo 6te ostane i ne ,el avtomobilite o6te ne sa tolkova izpitani ,nadejdni,evtini,rentabilni i izob6to ka4estveni.Nalaga ni se tendencia,nov rpodukt za pe4alba i tova e vsi4ko.V Germania i da smeniat celia avtopark,ni6to niama da doprinese,dokato v kitai o6te goriat vygli6ta i karat koli na po 40 godini.
  • #17
    сс ман ( преди 13 години )
    И още нещо имайте в предвид ,че търговията и производството са различни неща .В БГ то и другите бантустански държави до последно, а и след това ше ви продават бензинови машини .В края на крайщата трябва да се избият разходите за разработки на бензиновите машини до последно. Който не мвярва да си спомни как в БГ се продаваха и то с яки рвклами нови ЦРТ монитори поне 3 години след като света беше спрял да ги произвежда.Някой трябва да е на края на хорото.
  • #16
    сс ман ( преди 13 години )
    До 5 години няма да има бензинови машини или ако се срещне някоя из Европата ше бъде по скоро изключение. Края на карбоновата ера дойде независимо от хленча на любителите на бензина. Соларната ера е тук и то днес. Да си купиш нова бензинова кола в следващите 2-4 години ше е все едно да си купиш фабрика на 8 септември 1944 година.
  • #15
    Анонимен ( преди 13 години )
    Браво бе бай ***.То дори ваште Голф 3 и БМВ 320 са по убави от тоя Нисан нали.Ееее срамота никой да не ви пита кой да е световния автомобил N:1
  • #14
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя нисан пред аудито и бмв-то е като евтина баница пред италиански козунак...
  • #13
    Д ( преди 13 години )
    Интересна логика, Е. Само че електричеството не се ползва само за производство и зареждане на батерии на електрически автомобили, ами и за тези, които вървят на конвенционални двигатели. А що се отнася до ядрените реактори - ако измислиш какво друго да ползват в Япония, Франция, САЩ, Великобритания, Германия и Китай, съм сигурен, че ще те позлатят там :)
  • #12
    Е ( преди 13 години )
    @Д, тоя нов етап от автомобилната индустрия ще докара няколко хиляди ядрени реактора. Колкото и да са сигурни, все ще се намери някое цунами за някой от тях. Видя се какво стана с електрическа Япония, дето тия колички са най-продаваните, като начело там е Приус. Да, ама...
  • #11
    Д ( преди 13 години )
    Аз обяснявам, че тук не сравняват по лукс и мощност (и други подобни), а по съвсем различни критерии: например като значимост за автомобилостроенето, иновативни технологии, подход към изпълнението... Аве вие пичове уж сте фенове на автомобилизма, а главата ви само от коне и лукс отбира. Аре бегайте по дискотеките в студентски да *** гъбясали мацки...
  • #10
    SMOKY ( преди 13 години )
    da me izveniat po4itatelite na nissan,no tova nisan4e nemoje da me grabne.....basi darvoto detoe.....sorry,no.....basi nelepoto.
fallback
Последни