fallback

Novitec Rosso направи най-бързото Ferrari още по-бързо

Тунинговата фирма Novitec Rosso ще представи в Женева собствен вариант на Ferrari 599 GTO.

Това е най-бързият сериен модел за цялата история на Ferrari, който сега Novitec Rosso са направили още по-бърз и са обозначили като 599 GTO 888.
 
 
Както показва и името, специалистите от тунинговото ателие са повишили мощността на 599 GTO до 888 к.с. Двигателят с 12 цилиндъра и обем 6.0 литра има стандартна мощност от 670 к.с.
 
 
От Novitec Rosso са добавили два механични компресора и нова инжекционна система, сменили са стария интеркулър с нов, по продуктивен, подменили са изцяло всмукателната и изпускателна системи, а също така са променили и програмата на електронното управление на двигателя (ECU).
 
 
Освен повишената до 888 к.с. мощност, двигателят е с повишен максимален въртящ момент от стандартните 620 на 862 Nm. Новите параметри на двигателя естествено са повишили и динамичните му характеристики. Ferrari 599 GTO 888 вече ускорява от място до 100 км/час за 3.2 секунди (базовата версия ускорява за 3.35 секунди). Ускорението до 200 км/час е за 9.1 секунди, а максималната му скорост е 340 км/час.
 
 
В ателието Novitec Rosso са променили и окачването, което е с още по-стегнати пружини и нова система, която помага при ниски скорости да се повдигне предницата с 40 мм, (например при преминаване през „лежащи полицаи).
 
 
Тунинговата версия е с нови ковани джанти, специално изработени за този модел, с размер 21 цола и гуми Pirelli PZero с размер 295/25 отпред и 22 цола и гуми 335/25 отзад.
 
 
Тагове:
fallback
  • #11
    smigul ( преди 13 години )
    Гледам тука и аз съм на мнението че оригинала си е супер. То по двигателя нищо не е останало същото а и са сложили 2 турбини отгоре. Не мерси. И за какво. За 0.15 секунди по бързо от 0-100. Успех. Това ми се струва супер смешно. И двигателя ще е много по неустойчив отколкото оригиналния. ТУнинг на Рено или на Камарото е супер. Ама на ферари :)
  • #10
    Erik ( преди 13 години )
    kak moje da praviat takiva kenefi be?sigurno za da ima kakvo da komentirat forumnite otrepki.
  • #9
    triforce ( преди 13 години )
    Модела си е достатъчно добър и без тунинг, но определено няма лошо да се доработват такива автомобили. За ускорението и максималната скорост може да сте прави, но има няколко други фактора и един от тях е стабилността в завоите. Може да по-добър и да даде по-добър резултат за 1 обиколка на писта. Така или иначе, никой от нас няма да се качи на такова нещо, така че каквото и да пишем е излишно. Нещо не ме кефят цветовете, при условие, че се дават още една камара пари. По-добре оригинала!!!
  • #8
    do 123 ( преди 13 години )
    kolega ti ne namirash smisul ama tezi za koito 100 000evro sa kato za teb 34lv namirat :D nai-dobre se napii v kvartalnata kruchma i posle gaz na W123-kata. SELIAK
  • #7
    Roland_Garros ( преди 13 години )
    Джантите ми харесват
  • #6
    Анонимен ( преди 13 години )
    Razlikata e ,karai si W123, i ne se obajdai selianino....
  • #5
    123 ( преди 13 години )
    Ne razbiram kakvo tolkova i se radvate na taq dorabotka. Chesno kazano ne vijdam nikakuv smisal v dobavenite nad 200 konq mo6tnost. Razlikata v uskorenieto e minimalna, prakticheski q nqma. V maksimalnata skorost sushto nqma da e golqma. A dorabotkata nqma da e eftina, sigurno 6te e ne6to ot porqduka na 100 000 euro ot gore. Opredeleno mislq 4e bih nameril po-dobro prilojenie na teq pari : )
  • #4
    ivojuve ( преди 13 години )
    Тия от Novitec Rosso правят баси и лудите доработки
  • #3
    Анонимен ( преди 13 години )
    Aventadora glatna voda......
  • #2
    Анонимен ( преди 13 години )
    Научи първо Българския правопис, после почвай да коментираш как Ферари си правят колите...
fallback
Последни