fallback

Hyundai Sonata – международна кола на годината

Престижното отличие бе връчено в Детройт.

Моделът Sonata на корейския автомобилостроител Hyundai бе отличен с престижната награда Международна кола на годината, която се присъжда на базата на емоционалната връзка между автомобил и потребители и на това до каква степен производителите са постигнали предварително заявените от тях цели. Анкетата "Международна кола на годината" (ICOTY) се провежда всяка година от 1997-а насам. Победителите биват определени от журналисти от медии като Kelley Blue Book, Consumer Guide Automotive, Yahoo! Autos, Auto Week, MSN Autos, Cars.com и други, чиито гласове впоследствие се обработват от световноизвестната фирма за маркетингова информация J. D. Power and Associates. По традиция наградата бе връчена в рамките на едно от най-престижните автомобилни изложения в света NAIAS-2011, което се провежда в момента в Детройт. Преди Hyundai Sonata с престижното отличие бяха удостоени автомобили като Ford Taurus (2010), Nissan GT-R (2009), Honda Accord (2008), Lexus LS 460 (2007), Dodge Charger (2006) и други. Новият Hyundai Sonata излезе на корейския пазар през септември 2009-а, а в Америка продажбите започнаха в началото на миналата година. Очаква се осъвременена версия на автомобила да се появи в европейските шоуруми това лято под наименованието Hyundai i40. 

Тагове:
fallback
  • #39
    Ford Fiesta ( преди 13 години )
    Aaaa...сигурно А осмиците, седмиците и S-класите са цивилни. Само, дето не съм виждал такава. Всички се водят на фирми, затова шттттт!
  • #38
    Ford Fiesta ( преди 13 години )
    Нещо май не можете нищо съществено да кажете. Де ги видя тия Фиести-баничарки, не знам. Кой за каквото иска да си ползва колата. Ако ще и баници да разнася, какво ти пука на теб? О, да, сещам се. Вероятно е по-добре да ти доставят гумите с Пасат Комби 1989 година с газова. Точно с такова недоразумение ми доставиха тая есен зимните гуми от София. Сигурно така е по-добре - 20 годишна баничарка с газова. Сега разбрах овчата ти мисъл.
  • #37
    Анонимен ( преди 13 години )
    ХА,ХА,ХА КАЗАНЛЪШКИЯ РОМ ПАК НЕ ИЗДЪРЖА И СЕ РАЗКРИ.
  • #36
    ТИ ( преди 13 години )
    Ами много ясно за какво може да се използва един шоурум - за продажба на коли естествено. Сега какви точно няма да ти обяснявам, защото няма смисъл да ти отварям очите и то безплатно ;-). Все пак ето ти едновременно жокер и тест за интелигентност: 8 - тази осмица ако е хоризонтална на какво ти прилича?
  • #35
    BB ( преди 13 години )
    Fiesta No 1 s 500 I neshto prodajbi..hahaha, za paxara v bg e prosto neseriozno da se govori, smqh golqm. Super che sa prodali 500 fiesti hahaha:))))
  • #34
    zoom-zoom ( преди 13 години )
    mi bravos na huyndai, men li4no ne mi haresva noviq design...a za ford, mi normalno e da sa na 1vo mesto fiestite, samo 4e ne civilnite, a rabotnite mini bani4arki, bazovi modeli...nali pravite razlika...a!?
  • #33
    AZ ( преди 13 години )
    И за какви други цели може да се използва един шоурум на вносител на автомобили?Нямах нищо против Хюндай преди да открия тази страница и нейния посетител наречен МИРИЗМАТА(айтоския ***).Според мен точно ти си миризмата заради последното ти изречение.
  • #32
    от ТИ до AZ ( преди 13 години )
    Готин, първо да не стане грешка - аз не съм "айтоския ***" дето все се хапете. Второ - вярно шоурума е от повече от 2г. и беше открит наново, защото щеше да се използва за др. цели, но нещата не станаха. Трето - личен въпрос: защо си толкова озлобен към Хюндай? Ще рече човек, че едва ли не са те изнасили *** та така се газираш само като чуеш за ХуйДай ха-ха.
  • #31
    Ford Fiesta ( преди 13 години )
    О... ако не бях аз тук, щяхте още да се обиждате на айтоски *** и миризми. Щяхте уж да карате Хюндаи и Аудита. Сега вече променихте овертюрата - казанлъшки *** с 20 годишна Фиеста. Обаче пазарът показва - Форд Фиеста е най-продаваният в България. Това е достатъчно, за да не значат нищо думите ви xDDDDDD
  • #30
    AZ ( преди 13 години )
    Айтоското *** е единствения защитник на корейските *** и това доста го изнервя.Всичко при корейците е PR.Преди две години на околовръстното при Филиповци построиха шоурум на хуйдай.Защо точно там?Може би заради близоста с *** махала и тяхната таргет група - *** бакшиши.Тази есен го откриха като чисто нов комплекс с платени репортажи по националните телевизии, при положение ,че комплекса функционира от минимум 2 години.
fallback
Последни