fallback

Още за Subaru Trezia

От тази година Subaru ще замени моделите взаимствани от Suzuki и Daihatsu с нов мини MPV от Toyotа.

Някои определят Trezia като заместник на Justy, но в Subaru казват, че двата автомобила са в различни сегменти и имат за цел различни купувачи.
 
 
Размерите на Subaru Trezia наистина са значително по-големи в сравнение с тези на Justy. Еднообемната каросерия има дължина 3.995 mm (+ 385 mm в сравнение с Justy), широчина 1.695 mm (+ 30 mm) и височена 1595 mm (+ 45 mm). Разстоянието между осите е 2.550 mm (+ 120 mm).
 
 
Интериорът е лесно променлив, има многобройни места за поставяне на различни неща и багажи. Най-близкият конкурент естествено ще бъде „роднината” Toyotа Verso-S, но също и комби версията на Honda Jazz.
 
Trezia ще бъде доста щадяща околната среда, това ще е моделът на Subaru с едни от най-ниските вредни емесии, при това без да използва хибридни технологии.
 
 
Във версията която ще се предлага в Европа, базисният двигател е бензинов с обем 1.3 литра, DOHC с мощност 73 kW. Ще има и дизелова версия с турбодвигател с обем 1.4 литра и мощност 66 kW. Вредните емисии от CO2 при дизеловият вариант ще са само 113 г/км. Впечатляващ е и комбинираният разход на гориво от 4.3 литра на 100 км. И двата двигателя на Trezia ще се комбинират с механична скоростна кутия с 6 степени.
 
 
Моделът е изработен в сътрудничество между Subaru и Toyota, като за база е използвана Toyota Verso S. Разликата между двата модела е в различния дизайн на предната и задна части. При Trezia тези части на каросерията са в стила на Impreza. Името Trezia е приета за да прави асоциация с английската дума Treasure (съкровище).
 
 
Европейската премиера на Subaru Trezia ще бъде през март на автосалона в Женева. Първите продажби на европейски пазари ще започнат още от следващия месец април.
Тагове:
fallback
  • #15
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Благодаря за обяснението. Явно не се отнася до мен, защото със Субару не могат да се "пилят" гуми на светофарите, без значение каква е скоростната кутия. То нали върви по-зле от ЗИЛ. Пък и не дрифтира в завоите за жалост. За твое сведение тази година бройката е 775 или нещо подобно.
  • #14
    Анонимен ( преди 13 години )
    Псевдокарач е типичния български шофьор, който сме мисли за по-дОбар от останалите на пътя и за достоен участник във Ф1. Кара 15-годишна таратайка внесена от Италия с отдавна изчерпан ресурс, който той умело компенсира с яко ръчкане на скоростния лост и каране във високите обороти. Той пили гуми на светофарите и дрифтира във завоите. В края на годината най-добрите 1000 влизат в класацията "войната по пътищата". Прав си - с автоматик е много по-трудно да си пич.....в собтствените си очи ;)
  • #13
    sinbad0 ( преди 13 години )
    @batececo със СценикаПич може да сме профани,ама ти си пълен ***,СУВ за средната класа и Джипки за заможните.Вземи си един тълковен речник.....
  • #12
    Анонимен ( преди 13 години )
    Май само със ЗИЛ-а си си останал. Скоростния лост не те прави мъж, но можеш ли да си представиш, че има и хора за които автоматика не е всичко? Аз лично предпочитам ръчна скоростна кутия, за да си карам колата, както аз искам, а не както иска автоматика. Иначе думата "псевдокарач" е сериозен принос в развитието на книжовния български език. Айде като станеш на 18 се обади да почерпиш, че си вече пораснал!
  • #11
    Анонимен ( преди 13 години )
    фенчо женчо: карал съм и да ти кажа честно - хич не върви. ускорява по-бавно от зил. а такива като теб - псевдокарачи са ми много забавни. скоростния лост ли те прави голям мъж? ***
  • #10
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Женчовците с автоматичните скорости, могат да си заврат някъде скоростния лост. Понеже никой от вас не е карал Субару, по-добре да не изразява мнение. Ако Субару правеха баничарки и такава щях да си купя. Какво да се прави, Субару се опитват да се доближат до масовия профанизиран вкус на повечето "сердностатистически" шофьори, за да си увеличат продажбите. Грешна стратегия, ще станат като VW-безличие и ниско качество.
  • #9
    Анонимен ( преди 13 години )
    СКС: много добре виждам автоматичния скоростен лост, но странно защо в статията той не се споменава. Може би гениалният маркетингов отдел на субару отново е сложил европейския пазар наедно с африканския и латиноамериакаския. Защо например така и не видяхме Аутбек 2.5т автомат в европа?? Това ли са високотехнологичните и феноманални японски машини? 163 коня с 4-скоростен автоматик при Аутбек!?! Коя година сме и кой век, кой използва 4-скоростни автоматици???
  • #8
    batececo със Сценика ( преди 13 години )
    Много профански коментари виждам. Колко жалко...Карам Сценик от 2 години и половина и не мисля повече да влизам в ниска кола ;) Бъдещето е в SUV-овете и мини-ванчетата, а за по-заможните - ванове и джипки ;) Това е истината. Макар и да съм среден на ръст не ми е приятно да се сгъвам на 4 като влизам в дадена кола и колената да ми опират в брадата :) В Сценика се чувствам супер и от тука натам не искам да чуя за ниска кола нито да се качвам (сгъвам) в такава. Браво на Субару!
  • #7
    С.К.С. ( преди 13 години )
    Анонимен, на третата снимка в интериорът на Субаруту се вижда лост от автоматична трансмисия.
  • #6
    До W12 ( преди 13 години )
    Къде си да си видиш любимата марка!
fallback
Последни