IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

FIAT ГОТВИ СПЕЦИАЛНА МАРКЕТ-СТРАТЕГИЯ ЗА ВРЪЩАНЕТО НА 500

Fiat подготвя интересна стратегия за продажба на новия Fiat 500. Идеята е да се предложи широк набор от специализирани версии на малкия автомобил, което да го направи атрактивен за максимално широк кръг купувачи.

FIAT ГОТВИ СПЕЦИАЛНА МАРКЕТ-СТРАТЕГИЯ ЗА ВРЪЩАНЕТО НА 500
Това е стратегия близка до тази, която използва BMW при повторната поява на Mini. Според изданието Automotive News обаче, Fiat 500 ще бъде по-скъп от повечето автомобили в сегмента на миниколите. Предварителните очаквания са цената да тръгва от десет хиляди евро.  Ако това е така, цената ще бъде по-висока от тази на Fiat Panda с пет врати, колата на Fiat от следващия клас, която започва от 8600 евро. Продажбите на Fiat 500 в Европа ще започнат от 15 септември. Планираното производство на завода в град Тихи в Полша е 120 000 коли годишно. Новият Fiat 500 ще използва шасито на което ще се монтира и следващото поколение на Ford Ka. Двата автомобила ще споделят също окачването и скоростната кутия. Това е крайния резултат от продължилото относително кратко време сътрудничество между Ford и Fiat. Двигателят на Fiat 500 ще бъде двуцилиндров с работен обем 900 см3. Благодарение на турбото от ново поколение, двигателят ще предлага мощност надхвърляща 110 к.с. На по-късен етап ще бъде произвеждана и „гореща" версия на мини автомобила, която ще бъде с двигател имащ обем 1.4 литра и мощност 150 к.с.
0 от 500