IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

NMS на Volkswagen ще популяризира TDI в САЩ

През първата година от Volkswagen планират да продадат около 60 000 броя от „американския” "New Midsize Sedan".

NMS на Volkswagen ще популяризира TDI в САЩ
Според изданието MotorTrend, от немския производител са оптимисти за продажбите на NMS, защото цената му ще бъде по-ниска от тази на сега предлагания Passat, който ще бъде спрян от американския пазар.
 
Сега продавания в Америка Volkswagen Passat има цена започваща от 27 665 долара при седана и от 29 095 долара при комбито. Това означава, че ако Volkswagen спази обещанието си да пусне бъдещият си модел с по-ниска и достъпна цена, то трябва да се мисли за под 25 000 долара начална цена.
 
 
В САЩ New Midsize Sedan (NMS) ще бъде един от първите модели на Volkswagen с ново поколение на двигатели TDI. От немската фирма вече потвърдиха в края на миналата година, че този двигател ще се предлага с няколко модела на пазарите в САЩ и Канада.
 
Най-вероятно това ще бъде същият двигател монтиран на Jetta – двулитровия дизел с мощност 140 к.с. и максимален въртящ момент 320 Nm.
 
От Volkswagen все още не са дали подробни технически данни за NMS. Това което досега е известно са само няколко скици на модела.
0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    U.S. Auto newsletter ( преди 14 години )
    Явно аудиторията се различава доста от приткия ти фантазиращ ум. Все пак това е авто форум за дискусии , такива като теб явно няма какво да четат тук. Явно е също кой е пубер бягащ от часовете , изостанал с писане и четенето. Навярно слушаш чалга и претежнието на последния хит на Азис е цел номер едно за теб. Бягай в някой чалга форум там ще намериш себе подобни.
  • #10
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    nema nikoi mai namerenie da go chete che da go osporva i na nikoi ne mu se zanimava s pubertetski idiotizam mai
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    U.S. Auto newsletter ( преди 14 години )
    Човече ти явно си от тези с доста измит мозък след като нямаш дори един единствен факт с който да оспориш нещо писано от мен.Дори и на родния си език не си се научил да пишеш а си седнал на компютър да пишеш.Умственния ти капацитет явно е доста ограничен за да пишеш в такива теми.Термини от рода:pali djapankite nekade drugade"сами по себе си говорят за твоята мисловна ограниченост.Поне в едно се уверих едно знаеш как да пишеш минуси.Организацията в която работя ти неставаш и за чистач жалък си.
  • #8
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    U.S. Auto newsletterne si struva i edna duma da se chete ot tvoite prostotiimai si nemash rabota i se chudish kade kakvo da kajesh mai a ?pali djapankite nekade drugade ne si struva chovek i da si habi rugatnite
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    U.S. Auto newsletter ( преди 14 години )
    Преди да започнете с плюенето и псувните прочетете четирите последователни коментара , направете анализ ,потърсете факти върху писаното и тогава ако има за какво плюите
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    U.S. Auto newsletter ( преди 14 години )
    Това няма как да бъде разбрано от българския читател защото постоянно промивате мозъците на хората с някакви хипер модерни решения на "великата" немска инжинерна мисльовица.До такава степен сте се фанатизирара в представянето на каквили не небивалици от ВАГ груп. Редакция на слепци , опомнете световното автомобилостроене не е само ВАГ ,при тях е важно количеството продадени коли но не и нови технологии и новаторски решения. Защо защото са велики да крадат и копират чужд опит и технологии.
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    U.S. Auto newsletter ( преди 14 години )
    Затова с колегите не може да разберем напъните които са обхванали вашата редакция. Бош работи активно с ФИАТ от 1998г когато Фиат пуска първата кола с дизелова горивна система Комън Рейл от 2002г. се включват и Рено,Пежо,Ситроен,Тойота,Хонда. От 2003 до 2008 Опел ползва готови дизелови агрегати от Фиат а от 2009 вече собственна разработка дизелови двигатели със система Комън Рейл. Защо го пиша това защото няма нищо новаторско и вълшебно в тези три букви ТДИ освен кражба на чужд опит разработки
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    U.S. Auto newsletter ( преди 14 години )
    ....поради факта че когато другите производители развиваха Комън рейл-а твърдоглавците от ВАГ се опитваха да реализират налудничавата система дюзо-помпа. След купчини спукани глави и дефектирали дюзи тотално се изложиха и започнаха тихом мълком да внедряват комън рейл система в така лябимите си три букви ТДИ. Бош тотално се *** подлъгани от ВАГ вложиха 260 милиона в завод за система дюзо-помпа която да се влага във всички немски дизели пълен провал. Завода го преобурудваха за комън рейл сега.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    U.S. Auto newsletter ( преди 14 години )
    АутоМедия кога най-после ще напишете една истинска новина. Каква е тази пиар акция към ВАГ. Пак събирате какви ли не изрезки от статии и се опитвате да създадете новина но тя в такъв вид е доста фалшива. Първо Ваг се опитват да създадат модел който да замести Пасат и Джета поради пълният им търговски провал за 2009-2010г. двата модела имат общо 7400 продажби на този голям американски пазар. Втора на ТДИ няма какво да му се популяризира , цял свят знае че ВАГ доста са изостанали с дизелите.....
  • #2
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ami ....koito ne misli ogranicheno i nema problem s finansiite a ne kato v BG zashto moga da si kupuvam tova kato onova po evtenooooooa nikoi ne se zamislq zashto podqvolite e po evteno zashto veche BMW i Mercedes sa po evteni ot VWogranichenieto v misleneto na srednostatisticheskiq balgarin mu prechi da misli realno ... slaga kapacite i osven negovori drugo nema samo toi e nai dobar velik i umen i t.n.aii pishmqn ot kompleksari