Jaguar най-после вдигна ембаргото и показа новата концепция C-XF, седанът с четири врати, който е първообраз на бъдещото поколение на S-type, очаквано през 2008.
Дизайнът на концепцията изглeжда отваря нова страница в стила на фирмата, критикувана за прекалена консервативност в нейните досегашни модели.
Всъщност тимът от дизайнери, конструирали новия C-XF е същият, който създаде и Jaguar XK. "Jaguar C-XF е най-динамичната и модерна кола с четири врати създавана досега в Jaguar. Дизайнът е показателен за бъдещето на всички наши спортни седани", заявява Иън Колъм, главен дизайнер на фирмата.
Новият C-XF е с V8 турбодвигател, имащ обем 4.2 литра и максимална мощност 420 к.с. Максималният въртящ момент е 500Nm. Концепцията прави впечатление с тесните издължени фарове поместени в единично тяло, за разлика от досегашните двойни фарове на Jaguar. Новите фарове придават агресивен вид на автомобила. За подобен имидж допринасят и страничните отвори за въздух, както и радиаторната решетка. Крайният резултат за C-XF е атрактивен спортен вид.
В интериора прави впечатление новата технология JaguarSense, чрез която се задействат редица функции на автомобила само с допир на екрана. Интересно е, че шофьорът и пътникът до него могат да наблюдават два различни екрани на един и същ дисплей, като така се мисли и за забавлението на предния пътник, а не само на тези седящи на задните седалки. Цялата аудио и видео система е на Alpine и е от изключително качество.
Според източници от фирмата, няма да е нужно дълго да се чака, за да се види този модел в серийно производство. Няма да има и много промени. Размерът ще остане почти същия, като ще нарастне леко само височината. От Jaguar изразяват надежди, че новата стилистика на C-XF ще допринесе за сериозна конкуренция с лидерите в средния луксозен клас - Mercedes Е клас и BMW серия 5.