fallback

За първи път и Mercedes CLS ще има версии 4Matic

Новият Mercedes-Benz CLS все още не е на пазара, но вече се знае, че елегантното купе с 4 врати ще има и версии 4х4.

Преди време с CLS, Mercedes-Benz отвори цял нов сегмент на пазара – четириместен луксозен автомобил с техника на седан от високата средна класа и елегантен силует на купе.
 
 
Успехът на Mercedes предизвика и конкуренцията, която направи едни от най-красивите си модели именно в този сегмент. Audi A5 Sportback, новият Audi A7 Sportback и готвеният BMW 6 Gran Coupé (typ F06) ще станат фактори на пазара в скоро време.
 
 
Сега Mercedes отговаря на офанзивата на конкуренцията с по-широка палета от предлагани версии. Предходният CLS имаше само вариант със задвижване на задните колела и само един турбодизелов двигател.
 
 
Новата генерация за първи път ще предложи и двигател с четири цилиндъра при CLS 250 CDI (150 kW), след това ще добави предаване на движението към четирите колела - 4Matic, което ще видим при версиите с 6 и 8 цилиндъра при CLS 500.
 
 
Клас CLS ще има версия с нов самозаключващ се диференциал, който ще може да разпределя движещия момент между предните и задни колела в съотношение 45:55. Става въпрос за постоянно задвижване на всички колела, което ще повиши комбинирания разход на гориво с от 0.2 до 0.6 литра при различните двигатели.
 
 
Сега в целия си моделен ред Mercedes предлага 48 версии с присъствието на системата 4Matic. Моделите са в класове C, E, S, CL, R, GLK, M, GL и G. CLS ще бъде десетия модел на Mercedes с предаване на движението към четирите колела и предлаганите общо версии с 4Matic ще станат над 50.
 
 
Продажбите на новото поколение на CLS ще започнат през януари. Първи на пазара ще се появят версиите с 6 цилиндъра – дизеловият CLS 350 CDI и бензиновият CLS 350 CGI.
 
 
От март ще се предлага и версията с четирицилиндров двигател CLS 250 CDI, както и топ версията CLS 63 AMG. След това ще видим и версията с осем цилиндъра CLS 500.
 
 
Моделите със задвижване на четирите колела ще се появят към лятото на 2011.
Тагове:
fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хммм, ало автора на статията! Моля, без лични мнения. За повечето хора опита за кола на ВАГ, наречен А7 е ВСИЧКО останало, но не и красив. Иначе похвално за Бенц. Този модел им се отдава.
  • #19
    Anonymous ( преди 15 години )
    И астън мартин рапида и ягуар Екс Ефа и Екс Джея не са за изхвърляне Предполагам и панамерата също, а защо да не включим и куатропортето в групата.
  • #18
    gogo ( преди 15 години )
    MERCEDES и останалите...
  • #17
    :) ( преди 15 години )
    Ей когато немецо прай коли другите седат и гледат ;) Така е било и така ще бъде винаги !
  • #16
    Субарувич ( преди 15 години )
    Крайно време беше. Един конструктор на автомобили от Лотус още преди години беше казал: "Съвременният автомобил има конструктивни недостатъци - преден двигател, задно задвижване, кофти разпределение на тежестта и за да компенсират тези недостатъци инженерите тъпчат автомобилите със скъпоструващи електронни системи" перманентното задвижване коригира част от тези проблеми.
  • #15
    до VAYK ( преди 15 години )
    Без 4Х4 може и да нямат "конглокенция", но със сигурност имат конКУРенция и то силна от А7!!
  • #14
    бавареца ( преди 15 години )
    айде осветли ме
  • #13
    VAYK ( преди 15 години )
    Без 4Х4 имах предвид !
  • #12
    VAYK ( преди 15 години )
    И без предно пак е без конглокенция в този клас!!!
  • #11
    Ivo ( преди 15 години )
    bavarec mnogo ti kucat znaniqta po aerodinamika :)
fallback
Последни