IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално: Fiat ще продава Ferrari

Целта е по-голям дял в Chrysler.

Официално: Fiat ще продава Ferrari

Слуховете, които се появиха по-рано през годината се оказаха верни. Днес изданието Automotive News, публикува информация според която, във Fiat планират продажбата на дял от супермарката Ferrari. Информацията е определена като официална и гласи, че целта на италианците е придобиването на по-голям дял в Chrysler.

Плановете на италианския концерн включват придобиването на 25% от Chrysler през първото тримесечие на следващата година, като целта процентът да нарасне до 35% в края на 2011 година.

Това е станало ясно от изявление на изпълнителният директор на италианския гигант Серджо Маркионе, направено пред анализатори. Според тях, Маркионе е дал да се разбере, че Fiat и Chrysler ще станат една компания.

Очаква Fiat да се раздели с акции във Ferrari на стойност $3.1 млрд., като целта е собствеността на групата във екзотичната марка да достигне до 51%. Както знаете в момента Fiat притежава 85% от Ferrari и 20% от собствеността на американската Chrysler.

Пред анализаторите Маркионе е потвърдил интересът на Volkswagen Group към Alfa Romeo, но е споделил, че ако има продажба, тя ще бъде на изключително висока цена.

0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Разбира се че става въпрос за огромни печалби. От Фолксваген казаха че имали свободни 10-12 милиарда евро, които смятали да инвестират в закупуването на Ферари. В криза колко фирми могат да се похвалят с толкова свобони средства? И то само преди година изсипаха 13 милиарда за да купят Порше барабар с всичките им магазини и шоурумове по цял свят. За това и Фиат иска зда купи Крайслер, повече марки, повече пари.
  • #15
    7 rate up comment 6 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    А вчера най-лицемерно отричаха с пренебрежителна насмешка, че VW може само да си мечтае за Ferrari. Да видим при кого ще се озоват акциите сега.
  • #14
    8 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 15 години )
    На БМВ ? Ама това какво общо има в случая с моя коментар . Това което казах е че няма значение на кого са акциите стига да си запази традициите всяка марка .И да от Ролс не залагат на масовата продукция , както и в ламбо. ВАГ използва ламбо като лаборатория и училище за техните си инжинери ... Не случайно взеха двигателя на ламбо за Р8 с надежда да се получи супер автомобил. Или смешната изцепка с гоуфа 650 коня който е сбирщина и неможе да завива. Точно за това безличие говоря.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    selska ninja 2 ( преди 15 години )
    rols rois =bmw :) ama tova vseki go znaee !!!
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    въпросче ( преди 15 години )
    "Говори си за печалба и глупости."...Добре де, ама я ми кажи Ролс Ройс на кой концерн е собственст?
  • #11
    20 rate up comment 3 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 15 години )
    Говори си за печалба и глупости.Ролс Ройс дали са на загуба когато наблягат на ценностите и традициите а?Дечица от много време го няма това немско качество което дядовците ви помнят от модерните си колела търкаляни по пътищата ни едно време.отидете и просто гледайте от разстояние какво става по оторизираните сервизи-пълно е със гаранционни коли. Такаче не мислете,че като си купите новия гоуф,сте купили вечната кола и карате "немска здрава машина",просто сте дали повече парите за рекламата!
  • #10
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Италиански дизайн - да, немско качество - хе.
  • #9
    15 rate up comment 3 rate down comment
    the future ( преди 15 години )
    Какви марки, какви ценности...тук говорим за пари, печалби, акционери, разширяване.Натам си вървят нещата. Няколко големи авто концерна и до там. А за нас потребителите остава рекламата, ако ме разбирате. Тези неща не са концерт по желание, защото или ставаш голям, или се опитваш да го направиш ....или си вън от играта. Въпрос на време е. И тук не казвам дали е за добро или за лошо. Просто така си стоят нещата в сегашното развитие на света.
  • #8
    21 rate up comment 10 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Стига се дрънкали глупости, че ВАГ ще обезличи Ферари. Вижте Лабото какви модели извадиха от както са във ВАГ. Бугати също ги съживиха и то как ! Ако ВАГ придобие италиански дизайн във мноог от моделите си + немската си техника според мен това ще са най-добрите коли на света. Нали всички харесваме италиански дизайн и немско качествно ? (повечето добре не всички)
  • #7
    20 rate up comment 2 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 15 години )
    Те ламтят заради заводите на крайслер във Америка .. то това е ясно и е хитро , но според мен не е това начина , а с постепенно влагане и развиване ... Защото ми прилича на порше ... биене в гардите копуваме тоя оня и накрая ... фалираха и влезнаха във ВАГ :D