IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

FORD MUSTANG ПО ИТАЛИАНСКИ

„Когато видяхме новия Mustang, видяхме две неща - това е най-добре изглеждащия Mustang след първия, и това е една кола, която трябва да оправим". Това казва Фабрицио Джуджаро, син на славния Джорджето Джуджаро при представянето на новата версия на легендарния автомобил  Mustang Giugiaro Concept.

FORD MUSTANG ПО ИТАЛИАНСКИ
Оранжевия автомобил, изработен в студиота на Italdesign, наистина изглежда превъзходно и безкомпромисно. Макар според Джуджаро новият модел на Mustang да е добър сам по себе си, в дизайнерското студио са преработили всеки детайл на автомобила.  Първият Mustang е създаден от легендарния Ли Якока. През 1965 г. Джорджето Джуджаро, още като дизайнер в Bertone, участва в създаването на Mustang Bertone. Четиридесет и една години по-късно неговият син Фабрицио преработи новия Mustang според своите разбирания. Сам Фабрицио казва, че това му е струвало 30 000 часа „кръв, пот и сълзи". Изглежда обаче, че тези усилия са си стрували. Преработения Mustang съчетава в себе си това, което прави тази марка американска мускулеста легенда и в същото време финеса на италианските майстори. Линиите на американско-италианския Mustang са изчистени до съвършенство, образът е по-култивиран и по-малко агресивен в сравнение с оригинала.  Нито една част от каросерията не е останала непроменена от италианския дизайнер. Леко пипнати са дори пропорциите с изтеглената предница. Фаровете са издължени, а трите кръга на задните светлини напомнят за модела от първата половина на 60-те години. Кабината за 4 пътници се е изтеглила леко назад, предният капак е малко по-дълъг, за сметка на това почти е изчезнал багажника. Покривът е изцяло прозрачен. Отпред Mustang Giugiaro Concept е с 3 см по-широк от оригинала, а назад тялото му се разширява още повече, като става по-широк от оригинала с цели 8 см. Най-видимата промяна е в отварящите се нагоре като „ножица" врати на мустанга. Стилът на Джуджаро личи и в интериора. Тук италианецът е комбинирал две разцветки на естествена телешка кожа, стилизиран мустанг е разположен на облегалките за глава на седалките. Не е пестен хром в интериора. Лостът на скоростната кутия прилича на лост за управление на самолет. Воланът много прилича на този в първия модел на Mustang. Джуджаро монтира в „своя" Mustang двигател от Mustang GT. Моторът е с обем 4.6 литра, като сега е и с компресор. Осемцилиндровия блок също е преправен, като системата за впръскване на горивото е взета също от Mustang GT. Резултатът е мощност от 500 к.с. Променена е и платформата, както и амортисьорите, пружините и стабилизаторите. Окачването е по-ниско, като пътния просвет се е намалил с 3 см. Гумите отпред са с размер 275/40, отзад 315/35, а джантите са 20 цолови.
0 от 500