fallback

Jaguar може да прави серийно уникалния С-Х75

Jaguar най-вероятно ще вземе решение за серийно производство на хибридния суперавтомобил C-X75, представен в Париж.

Според източници от фирмата, засега шефовете виждали два варианта за реализация. При единият от тях, ще бъдат пуснати около 1000 броя от този модел, като производството ще бъде почти изцяло ръчно. При втория, ще бъдат произведени около 2000 броя от С-Х75, като степента на автоматизация на производството ще бъде значително по-висока. Ако Jaguar реши да пусне в серийно производство и газовите микро турбини зареждащи акумулаторите на автомобила, производството ще се забави с повече от 5-6 години. „От две до три години ще отидат за реализация на самата технология на газовите турбини при сериен автомобил, а след това още 3-4 години ще отидат за интегрирането на газовите турбини в автомобила”, казва пред изданието Autocar шефът на отдела за алтернативни технологии в Jaguar Тони Харпър. Според него усилията обаче си струват, защото газовите турбини ще бъдат достатъчно надеждни, а разходите за разработката им няма да са високи. „При газовите турбини практически няма да има какво да се чупи и разваля. При тях се използват 100 пъти по-малко детайли в сравнение със стандартните двигатели с вътрешно горене.”, казва Харпър. Според Autocar, в крайна сметка решението да се прави или не серийно суперавтомобила C-X75, ще зависи именно от това, дали ще се окаже удачно използването на газовите турбини за зареждане на акумулаторите на електромобила. Едно от главните им преимущества е малкият им размер. Те заемат малко място и това ще позволи да се направи купето поне с 300 мм по-дълго в сравнение с дължината му при автомобил със стандартен двигател. Концепцията Jaguar C-X75 е с четири електродвигатели с обща мощност 780 к.с. С тях колата ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди и има максимална скорост от 330 км/час. Комплексът от литиево-йонни акумулатори захранващ електромоторите се зарежда от газови микро турбини с мощност 188 к.с. С едно зареждане, без газовите турбини да работят, автомобила може да измине 110 км. Когато микро турбините започнат да работят и да зареждат акумулаторите, автомобилът може да измине 900 км без ново зареждане.  
Тагове:
fallback
  • #13
    спешно превод ( преди 13 години )
    -"Ти да нси билк у Париш ва сап?"....-спешно ни трябва преводач,да ни преведе какво е написал manivelta!
  • #12
    incompetent ( преди 13 години )
    И аз това си казах като видях задницата за пръв път. Не са толкова много приликите, но пък може да се дискутира дали са били вдъхновени дизайнерите от Citroen GT...
  • #11
    Анонимен ( преди 13 години )
    Prewoda e - ti si ***.
  • #10
    Citroen ( преди 13 години )
    Teq sa easi kradcite kajette otzad ne prili4a li na Citroen GT ?
  • #9
    мамбас ( преди 13 години )
    на 6-та снимка видях НЛО
  • #8
    -V8- ( преди 13 години )
    Най-сетне показаха и интериора. Колата е страшна. Пускайте я серийнооооооооо!!!
  • #7
    търсим преводач ( преди 13 години )
    -"Ти да нси билк у Париш ва сап?"....-спешно ни трябва преводач,да ни преведе какво е написал manivelta!
  • #6
    камбура ( преди 13 години )
    Ти да нси билк у Париш ва сап?
  • #5
    IT ( преди 13 години )
    Jaguar не може а трябва да прави серийно уникалния С-Х75 !!! :)))Това е наи вълнуващият автомобил на изложението в Париж...уникален е и според мен ще е прекрасно ако вкарат уникалната ми технология в серийно птоизводство :)))
  • #4
    бавареца ( преди 13 години )
    NANI ме развесели. според мен с толкова мощност и куатро задвъжване трябва да е по бърз до 100. газовите турбини са интересно решение. КПДто им е доста о добро от това на ДВГ. проблема им е че нямат широк оборотен диапазон. т.е. не могат да работят добре на ниски мощности. но пк ако се пускат само да зареждат батериите може да се окажат добро решение. при това са доста по леки за дадена мощност от ДВГ.
fallback
Последни