IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Dodge представи новия Charger

Dodge официално представи модернизирания седан Charger. Освен някои външни промени, колата вече ще се предлага и с нов двигател с 6 цилиндъра.

Dodge представи новия Charger
Промените във външния вид включват нова радиаторна решетка, променени фарове и различна предна броня. Отзад промените са дори по-съществени, като цялата задница е придобила нов вид. Задните светлини са с диодни секции, накрайниците на ауспуха са хромирани и трапецовидни. 



От Dodge съобщават, че е променен и интериорът на колата, но все още не публикуват снимки от салона. Новият шестцилиндров двигател е от семейство Pentastar, като е с обем 3.6 литра. При Dodge Charger (вероятно и при други модели), този двигател ще замени едновременно два стари – двигателите с 6 цилиндъра и обем 2.7 и 3.5 литра. 



Мощността на новия двигател е 290 к.с. Най-силните версии на Charger ще продължат да бъдат с двигател HEMI с обем 5.7 литра, който ще бъде комбиниран със система за изключване на няколко цилиндъра при ниско натоварване. Засега не е известно нищо за трансмисиите на обновения Charger. Предполага се обаче, че старият автомат с 4 степени ще бъде заменен с по-модерен с пет скорости. 



От фирмата казват, че е подобрена и шумоизолацията на автомобила, като са монтирани шумопоглъщатели от пяна в панелите на каросерията. Версията Dodge Charger R/T ще бъде с предаване 4х4, при която ще се включва предаване на движението към предната ос само при нужда и сложни пътни условия. 



За първи път в обзавеждането на модела ще има адаптиращ се cruise control, система за следене на „мъртвата зона” на видимост на водача и камера за наблюдаване пространството зад автомобила. Обновеният Dodge Charger ще се сглобява в завода на Chrysler в Канада.



Продажбите в Северна Америка ще започнат до края на тази година.  
0 от 500
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 15 години )
    Kolata e strashna!!!
  • #17
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Рудолф Дизел ( преди 15 години )
    Еднакви са, щото компютърът ги смята еднакво, щото задачата за оптималната кола има едно решение. А американските не са оптимални, щото... няма нужда. При техните пространства, където колите завиват веднъж на 10 километра и при евтното гориво просто няма нужда да си на ръба на постижимото.Тая кола ако я качиш на стенда, ще даде по-лоши резултати от всички немски коли, по всички показатели! (примерно съотношение обем багажник към габарити, размер купе към теглото, разход към мощност... всичко!)
  • #16
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Моля? Виждал ли си новият Форд Ка или новата Фиеста? Случайно да ти приличат на Пежо във фаровете? Европейските марки наистина вече се оливат с тези котешки, издължени фарове.
  • #15
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Как едни и същи бе човек?!Я се осъзнай.Точно в Европа е най-голямото разнообразие на фирми,форми и модели.Ако това го отречеш трябва да отидеш да се прегледаш.Освен всичко американските коли се продават предимно в Америка точно поради причината,че са грозни,горящи много тухли 4етворки.В последно време почнаха и там да се усещат, че са на грешен път и да има някакви проблясъци.За съжаление горното творение не е от тях.Докато всички искат колите им да горят по-малко те искат точно обратното...
  • #14
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Striker ( преди 15 години )
    Е затова ги харесвам Додж! Винаги различни, винаги брутални и разпознаваеми!
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    WORLD CHAMPION ( преди 15 години )
    По на място няма, как да се каже. Евала пич !
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    AnonimeN ( преди 15 години )
    Добре го каза!
  • #11
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Завръщане ( преди 15 години )
    Веднага ще ти кажа:защото в Европа всички коли вече са едни и същи,разпознаваме ги само по ЕМБЛЕМАТА!зализани с еднакви решетки,предни фарове издължени до предните врати,странични стъкла с формите на полу-дъга,еднакви *** и стопове,тип:-био_дизайн по Корейски!отвътре :Полукръгли табла следващи извивката на кормилото,широка 5 метра средна конзола-тясно и сухо отвън!Никакво удоволствие и романтика и радост за окото!Никаква панорама и усещане за живот!А това е завръщане в бъдещето!
  • #10
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тва има аеродинамика на тухла 4етворка.Тея в хАмерика за аеродинамика и дизаин не са ли чували?!Май не като гледам какво отново са сътворили.Всички се стремят да направят формите по-заоблени само те се стремят челното съпротивление да е по-голямо.Дори муцуната колкото е по-*** толкова по добре според тях.Не намирам абсолютно никаква логика.Ако някой се сеща защо нека каже.
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    napravo mi vze dumata ot ustata :D tova 6tqh da pi6a i az ...