
Сега появата на седана предизвиква въпроси за бъдещето на „горещия” хечбек, чиито продажби не вървят много добре. От Subaru казват само, че „ появата на седана ще разшири групата на купувачите върху които въздейства култовият спортен модел”, и че „неговото пускане на пазара се прави в името на хилядите ентусиазирани фенове на модела”.

Седанът Impreza е преминал през много тестове на пистата Нюрбургринг и има съществени промени в окачването при модел 2011. От Subaru определят седана като „най-добре държащият се на пътя WRX STI правен някога”.
Промените включват приближаване на колата до пътя, по-стегнати пружини и по-дебела предпазна (срещу преобръщане) рама. Летите джанти са олекотени, с размер 18 цола, спирачките Brembo са подобрени , нов дизайн имат фаровете. Арките над колелата са по-издути, променена е и задната броня.

Двигателят е тип boxer с обем 2.5 литра и мощност 301 к.с. Задвижвани са четирите колела, скоростната кутия е механична с шест степени. Водачът може да избира между три режима на управление: Intelligent, Sport и Sport Sharp.


1